{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Konkurrence {{forumTopicSubject}}

Vi fra I????T?? (Tennessee Walkers) vil gerne fejre, at vi, efter mange timers hårdt arbejde, endelig er blevet kvalificeret til bedømmelse. Vi har derfor besluttet, at lave en konkurrence.

Alle, der køber en hest med avlsnavnet, fra den 13. August kl 16, vil være med i lodtrækningen om fuldtrænede eliteheste*, værdipas og equus

1. Plads = 1 Elite, 3 pas og 100.000 EQ
2. Plads = 1 Elite, 2 pas og 50.000 EQ
3. Plads = 1 Elite, 1 pas og 25.000 EQ
4. Plads = 15.000 EQ
5. Plads = 10.000 EQ

Der vil løbende, i løbet af måneden, blive solgt heste i alle prisklasser, så alle vil have en chance for at deltage. Både eliteheste og avlsdygtige heste med op til 3700 i GP.

Selve vinderne vil blive trukket tilfældigt igennem random.org, men for hver hest du køber, vil du få et lod. Ved køb af heste til over 500.000 Equus eller heste der koster pas får man 2 lodder ekstra i bonus, dvs. 3 lodder for den ene hest

Hestene vil kunne købes fra Cillepiieh, HoneyBunny, Schymerau, Siall_x, Tonga92, lolle-905 og Gizeh.

Konkurrencen slutter den 1. September kl 04:00 (ved opdateringen).

Bedste hilsener,
alle os på I????T??.

*=Hestene vil blive elitetrænet, men I skal selv sørge for DSM genstande til dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurrence
  • #1   13. aug 2017 Spørgsmål, er det heste i bare tilfældigt sætter til salg så alle kan tage eller skal man sige man vil købe? Og hvad koster de billigste man kan købe af jer?

  • #2   13. aug 2017 Det er heste der bliver sat til salg for alle, men man er selvfølgelig velkommen til, at skrive til os hvis, man har udset sig en smiley Det er jeg faktisk ikke helt sikker på, du kan prøve at kigge på Cillepiieh's profil ( https://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=172379). Det er hende der har de fleste avlsdygtige heste der sælges, da jeg selv stort set kun sælger elite vallaker og mine avlsdygtige heste lægger et stykke over 3700 i GP smiley
    Men der kommer også til at blive lagt nogle ud på auktion, med en lavere startpris!


Kommentér på:
Konkurrence

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce