{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
265 visninger | Oprettet:

Hvilken Sports-BH? {{forumTopicSubject}}

Argh, jeg er ved at få fniller af at lede efter en ordentlig sports-bh, så nu vil jeg spørge nogle hestepiger til råds!

Hvilke sports-bh'er kan I anbefale, som selvfølgelig giver den fornødne støtte til ridning, men som også har en vis komfort og udseende?

Gider ikke sådan noget gammeldags noget, haha.
Det er et stort plus, hvis den har en form for foring/padding ved selve brystet (hvem gider kigge på nipples, vel? smiley ). Den skal gerne være med bryderyg eller lign - jeg hader alm. stropper som falder ned (jeg er ikke så stor i overkroppen, så det er et typisk problem for mig)

Lige nu har jeg en Shock Absorber Ultimate Run, som jeg ikke er synderligt tilfreds med... Jeg synes ikke den sikker særligt godt (og den er besværlig at lukke med det ekstra spænde bagi). Derudover ligner det at jeg har alt for små bryster til den, på trods af at den er købt i en lille størrelse - altså den folder foran, fordi jeg ikke får den fyldt ordentligt ud (mit bryst stikker ikke så meget frem, som mange andres).

I alm. bh bruger jeg str 60/65E

Hvad kan I anbefale? Gerne link! Helst til en pris på maks 500kr - gerne mindre!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Sports-BH?
Kommentér på:
Hvilken Sports-BH?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce