{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
153 visninger | Oprettet:

Et meget blandet emne, mest salg {{forumTopicSubject}}

Halløj ^^

Emnet er mest salg, men også aftale/salg/køb smiley

Først og fremmest.

Jeg har RIGTIG mange EH'er, mest hopper, men også hingster, og i alle racer af begge køn smiley MEN. Jeg bruger dem ikke rigtig til noget. Enten skal de sælges, eller også skal de bare stå.

ELLER!

Jeg tænkte, at hvis man var interesseret, så kunne man indgå en aftale, hvor man bare avlede på mine eh'er, og fik nogle afkom ud af det smiley Tænkte, at hvis man splejsede om omkostningerne, bedækningspriser og det, og så splejsede om afkommene smiley Jeg har RIGTIG mange, og hvis man bare gerne vil avle, men ikke selv har så mange, så kan man jo gavne meget af at avle hos mig smiley Jeg har desuden forøget chance for EH afkom, da det er en VIP-Frynsegode ^^

Tænkte at det kunne være noget? Jeg er VIP, og har auto fodr, sov og opstald ^^ Derudover så er mine EH'er ret gode, de er ikke standard smiley


Ellers, så søger jeg en passer, som kan passe eh hopper smiley Både drægtige og ikke drægtige ^^ Hvor personen ville få ekstra løn ved at bedække smiley Tænker at lønnen er DSM eller equus, evt pas smiley


Sælger desuden AP-heste. Har både fuldblod, og ikke fuldblod, føl og voksne smiley Jeg har flere tusind jeg gerne vil sælge, så skriv gerne smiley De sælges dog kun for pas i større mængder smiley

Så vil jeg også gerne byde folk velkomne til at kigge på mine heste smiley Har blandt andet end metal pegasus til salg, og den gudommelige hest Gips ^^

Metal Pegasus - Byd
Gips - Byd

Jeg har også nogle sjældne sølv æbler, hvis det kunne være af interesse smiley


Så sælger jeg en MASSE DSM smiley
Søger primært pas, men equus er også velkommen smiley Hvis man vil betale med equus, så må man byde, da jeg sætter priserne til pas smiley

Philotes' Kærtegn x 20 - equus? byd
Morfeus' Arme x 9 - 1 pas stykket
de vises sten x 2 - 1 pas stykket
kronos' ur x 2 - 1 pas stykket
Afrodites Tårer x 10 - 1 pas for 2
Helios' stråle x 40 - 1 pas for 3
Medusas Blod x 18 - 1 pas for 3
Apollos Lyre x 26 - equus? byd
Harmonipakke x 10 - 1 pas stykket
Det 5. Element x 10 - 1 pas stykket
Akilles' Hæl x 42 - 1 pas for 3
Vand fra Ungdommens Kilde x 31 - equus? byd
Plutos Pergament x 30 - equus? byd
Krøsus' Held x 28 - equus? byd
Poseidons Pakke x 18 - 1 pas for 2? ellers byd
Bonuspakke x 12 - 1 pas stykket
Hypnos' Tæppe x 9 - equus? byd

Link til min side - https://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=184380

Hedder katkaas derinde ^^


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et meget blandet emne, mest salg
Kommentér på:
Et meget blandet emne, mest salg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce