{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
215 visninger | Oprettet:

stemning til noget nyt {{forumTopicSubject}}

Hej
Mig og min veninde har overvejet at lave en lukket Howrse avls gruppe her ind på HG hvor der er hjælp med at "give" ting væk til avl som hestias til dem der avler EH og andre fordele.

så ville bare lige høre om der er stemning for dette og der bliver kun lukket seriøse avler ind smiley

//LSR og Eclipse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stemning til noget nyt
  • #2   21. mar 2018 Altså det ville da være rart i hvert fald med hestias, men er det ikke snyd ifølge reglerne? Fx ville jeg da tro, at Olympia.'s forslag ville blive taget som snyd, fordi hestias jo så er en form for løn.

  • #3   21. mar 2018 jeg ved ikke om det vil blive taget for snyd..

  • #5   21. mar 2018 Enig med jer begge to, fordi er ikke sikker. Tror det kan tolkes på begge måder ud fra deres vage beskrivelse desværre..

  • #6   21. mar 2018 Syndes det kunne være en god ide med en gruppe der hjælper hinanden, men så skal det jo gøres på en måde så Howrse ikke tænker "der gives løn" smiley

  • #8   21. mar 2018 ow er jo ikke på howrse så jeg ser ikke et problem smiley


  • #9   21. mar 2018 Syntes det er ærgerligt med de nye regler men det mest ærgerlige er nok hvor uklart det er skrevet. Jeg er LRS ven Eclipse som var med på denne ide og syntes stadig det er en god ide. Tænker ikke at det bliver taget for snyd da jeg ikke avler fx. Eh og ikke har brug for hestias når jeg får dem og hvis man så bare giver den væk uden at tage noget for det burde det jo ikke tages for snyd da man ikke selv får noget ud af det.

Kommentér på:
stemning til noget nyt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce