{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

OMG! Barbette er sq klog xp {{forumTopicSubject}}

Heej alle (:

ville bare lige skrive hva mig og barbette laved i dag smiley :
Jeg var ude og ride dressur i dag, på Barbette, det gik så mega godt (:

- jeg har købt noget udstyr til hende i lammeskind, Nakke og næsebeskytter 2 stk og en gjordbeskytter (;
jeg kom omkring kl. 15:15 så der var jo go' tid til jeg skulle ride smiley jeg tog hende ud og striglede hende grundigt ;p
- indtil kl. var omkring 15:45 begyndte vi (mig og 3 andre)
at sadle op (; ...
- jeg prøvede gjordbeskytteren på hende og den passede hende på én prik :'D det samme med næse og nakkebeskytterne smiley
- vi sadlede og trak ned på ridebanen
- timen gik rigtig godt..
meen da vi skulle skridte af begyndte hun at nykke og slå med hovedet smiley oog gæt hva der såå skete da vi lige skulle lave en cirkelvolte fra E til B smiley hun nykker SÅ hårdt , AT: trensen glæd a hende smiley .. sagde "prrh, rolig rolig og skyndte mig af og holde hende om mulen .. meén til min STØRSTE overraskelse stod hun BOM stille og kiggede sig underligt omkring somom hun sagde "hovsa.. hvad skete der lige her ?" ;D kloog hest smiley og hun stod oss stille da jeg spændte trensen op igen og puttede det på hende igen !! troede faa'me ikk hun ville stå så bom stille som hun gjore ;D !!!! smiley troede hun ville blive skræmt fra vid og sands .. meen neej smiley hun fik sq oss en KÆMPE spand gulerødder og lidt æbler (:
- OG ! skal oss være med til at tilride en lille 3-års hingst ;D på omkring 130 vil jeg tro (: hiiih smiley

Hvaaa har I så lavet i dag med jeres heste/ponyer smiley ?
..

Knuus Julie OG Barbette smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OMG! Barbette er sq klog xp
Kommentér på:
OMG! Barbette er sq klog xp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce