{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Tophold søger "ferieafløser" {{forumTopicSubject}}

Situationen er den, at jeg skal ud og rejse 7 uger i sommerferien, hvormed jeg ikke har mulighed for at avle på Howrse i hele perioden. Derfor søger toppen af islænder, Funderhólmi, et i første omgang midlertidigt medlem, som kan hjælpe de andre med at holde avlen kørende, imens jeg er væk smiley
Der vil være mulighed for at komme på holdet allerede nu, for at vi kan prøve det af inden jeg tager afsted. Yderligere kan der være mulighed for at få en plads på holdet, hvis alt går vel. Vi er pt. kun 3 medlemmer, så vi samarbejder meget tæt om at holde avlen kørende, hvilket vi er super glade for smiley
Jeg er afsted fra d. 29 juni til d. 18 august, så det er i denne periode, at du meget gerne må være tilgængelig til at bluppe, så der ikke kommer en større "byrde" på de andre end nu.

Krav til dig:
- Skal kunne bluppe til 100
- Skal have ap på egen profil til at bluppe
- Være villig til at lægge tid og evt. dsm (hvis der bluppes en hoppe) i avlen
- Bluppe x antal heste i perioden 29 juni til 18 august

Vi tilbyder:
- Muligheden for at komme med på et tophold på længere sigt
- Godt samarbejde og venskab

Skriv til Stjarni på Howrse ved interesse eller hvis I har spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tophold søger "ferieafløser"
  • #1   9. maj 2018 Jeg tror ikke at du får nogen til det når man selv skal bruge sine egne ap og det eneste man får ud af det, er at komme på et hold som ikke engang bliver kvalificeret smiley

  • #2   9. maj 2018 Altså der er så mulighed for at fortsætte på holdet efterfølgende, hvis det går godt, og holdet bliver faktisk kvalificeret hver måned, så man i hvert fald får et par MA ud af det smiley Men hvis folk ikke er interesseret i at komme med, så er det sådan.

Kommentér på:
Tophold søger "ferieafløser"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce