{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Nye regler {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg har holdt en pause fra Howrse efter de nye regler kom da jeg ik var stor fan af dem.
Jeg savner egentlig Howrse ret meget, og kom derfor lige herind for at se nogle ting.
Som jeg ser det er der stadig rigtig mange som stadig sælger/søger Dsm og søger eller tilbyder arbejde. Nu ved jeg ik om jeg spørger dumt, men får man ikke de “konsekvenser” som de sagde man ville? smiley

For hvis der overhovedet ikke er nogen forskel kunne jeg da godt overveje at komme tilbage igen som hyggespiller smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye regler
  • #2   23. jun 2018 Okay, fedt! smiley

  • #3   23. jun 2018 En ting jeg ved nogen gør for at undgå at Howrse opdager en er at de sætter løn hesten i direkte salg i stedet for reseveret salg.
    Og så er der tit det at folk vil havde man skriver privat til dem på enden HG eller Facebook, for så vil de som vil melde en nemlig ikke noget på en at man har gjort det. (Ved ikke om der er nogen som melder en, dette er bare hvad jeg har fået af vide) smiley
    Plus sælger man DSM er der nogen som fortrækker at betalings hesten og DSM ikke kommer samtidigt.
    En god ting og huske er ikke at skrive om dette på Howrse overhovedet med salg, da de sagtens kan tjekke ens beskeder.


  • Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #4   23. jun 2018 Jeg tror folk skal passe bedre på, howse er trods alt ikke dumme, de kan jo se ALT der sker på howrse, også alle handler, så om man køre aftalerne uden om howrse side er lidt lige meget.. så om man sender, heste som betaling over privat, auktion eller direkte gør vist ingen forskel. De kan jo godt regne ud, at hvis nogen feks har sendt dsm og feks en uge eller mere senere, sender en hest den anden vej via feks direkte salg, så er der sket en handel mellem de to brugere... - Det samme med arbejde, de kan jo se at folks IP har været logget på, på den andens bruger, også kommer der igen, med flere ugers mellemrum så en betaling den anden vej.. Jeg tror på, at folk før eller senere, får en ordentlig rap over fingerne.

    Der er nok ikke taget nogen endnu, men jeg tror ikke der går længe før det sker, howrse skal bare have kikket handler og byt meget mere efter, hvem de er sendt fra og til og det tager nok længere tid, da de jo skal være helt sikre på at der er sket en handel mellem to brugere :S.

    Jeg håber folk der imod ville skrive til supporten at de gerne vil have disse handelmetoder, så vi kan gøre dem lovligt, måske komme op med nogle ideer, som stadig gør howrse for solgt lidt også af feks dsm ting. -Jeg har personligt foreslået feks at man kan sælge 3-5 stk af en dsm ting fra bruger til bruger, til feks et værdipas billigere end at købe de 3-5 selv.. men howrse stadig selv kan sælge enkle styk... På den måde kunne brugere stadig handle med hinanden og få værdipas for ens dsm ting og howrse kunne stadig have salg af dsm ting, win win for alle smiley

    Som man nok kan læse på dette, så har jeg selv stoppet al handel, som blev berørt af de nye regler. Jeg tør simpelhen ikke smiley


  • #5   23. jun 2018 Jeg gør ligesom Starrzy og har handlet hele tiden efter de nye regler og der er ikke sket noget endnu. Man skal bare sørge for at sætte det op så det er skjult for howrse. Der er ikke sket noget endnu men ja det skal jo ske med samme person af flere omgange for at det kan ses.
    Jeg synes så at man burde lave et system hvor man kan sælge dsm tilbage til howrse. f.eks. kan man få 1 pas for de vise sten og så kan howrse sælge de ting som brugerne har solgt videre til f.eks 2 pas for de vise sten. Så det er efter hvor mange der sælger og hvad de sælger, hvilke ting man kan få billigere. På den måde kan howrse stadigvæk tjene pas og brugerne kan også tjene pas uden at snyde.


  • #6   23. jun 2018 Det er ikke nye regler, blot en opstramning af regler, som ikke er blevet overholdt. smiley


  • #7   23. jun 2018 Det er nye regler, alt det med at folk siger at de regler altid har været der er en skrøne. For inden de fik rettet de regler under hvor man har accepteret betingelser osv, stod der intet om det overhovedet, står det der ikke har det ikke været en regel. smiley

  • #8   28. jun 2018 Okay tak for svar alle sammen! smiley

Kommentér på:
Nye regler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce