{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Avlsmedlem søges (EH) {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på, at det var på tide at få mig en avlspartner at avle sammen med smiley

Derfor søger jeg en, der er interesseret i at avle Trakehner EH'er med mig. Jeg går efter toppen, som pt lægger på ca. 1720 GP, hvor min højeste pt er på ca. 1150 GP. Der er noget vej endnu, men hygger mig med avlen stille og roligt smiley

Jeg blupper til 100 BLUP, da jeg synes det bedre kan betale sig, og er mere hyggeligt. Derfor bruger jeg også en del DSM, der måske er lidt unødvendigt, (Kronos ur, MA, bonus pakke, poseidons, harmoni pakker, gyldne æbler osv. )

Med det sagt, så vil jeg gerne gøre opmærksom på, at selvom jeg/vi går efter toppen, skal vi kunne hygge os med det :). Og det eneste jeg forlanger du lægger i avlen er AP'er og tid, og gerne DSM, da jeg selv gør det, og synes det er hyggeligt ^^

Her er linket til holdet og avls navnet smiley
https://www.howrse.dk/elevage/fiche/affixe?id=1057393

Du skal kunne stoles på, og have erfaring med BLUP i forvejen. Skriv gerne hvad du hedder på Howrse, da jeg muligvis kender eller har handlet med dig før smiley

Hvis du har spørgsmål, så spørg.

Søger kun én partner, og jeg har retten til sige fra, hvis jeg af en eller anden grund ændrer mening (Inden vi avler sammen)

P.s, du behøver ikke at eje nogen Trakehner EH'er med h'j GP i forevejen smiley

Hilsen Katkaas

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Avlsmedlem søges (EH)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce