{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Søger avlspartner til selles français :) {{forumTopicSubject}}

EQUILINE ( https://www.howrse.dk/equipe/fiche/?id=2141) er et nyopstartet selles français hold, som går efter toppen over al gp. Jeg begyndte at avle seriøst den 8. November og har siden da steget over 1100 i genetisk potentiale, samt indtaget 2. pladsen for selles français. Jeg leder nu efter en potentiel avlspartner, der vil være med til at føre holdet til tops.

Jeg har selv haft flere tophold (en del af dem har lagt som 1 over alt genetisk potentiale) før, hvoraf 3 af dem har været startet med GP på under 2000 og så avlet frem til toppen, med masser af hårdt arbejde. Så jeg vil sige, jeg er meget stabil og målrettet med mine avle.

Lige nu er genetisk potentiale på 2291.9, men bare i de sidste 2 dage er jeg steget over 700 i gp. Jeg er også 95% sikker på, jeg indtager 1. pladsen for selles i morgen

Jeg leder efter en avlspartner/seriøse medlemmer, der kan avle minimum 8 heste om ugen. Om det er til 60 eller 100 i blup bestemmer du selv. Jeg har ikke krav til om, du er VIP eller har aldringspoint. Du kan altid få lov til, at bluppe på min konto, hvis du ikke har mulighed for det på din egen.

Lige nu er der ingen udgifter for avlen, da vi stadig er langt fra toppen. Derfor har jeg heller ikke noget krav til om du er paskøber eller har en god indtægt af pas. Der er heller ikke nogen indtægter i avlen lige nu, men vi kan sagtens sælge heste og trofæfarver, men det kan vi aftale nærmere om – den eneste grund til jeg ikke selv sælger ud, er fordi jeg ikke har behov for det default smiley xd Men alle indtægter fra holdheste deles vi om.

Ligeledes har jeg heller ikke nogen krav for om, du bruger dsm på avlen. Det er helt op til dig selv. Dog når tiden kommer til at trække eliter, vil vi skiftes om at trække, så til den tid skal du forvente at bruge nogle heras og/eller afrodites tårer + frodighedstryllestave.

Som det sidste, har jeg heller ikke nogen krav til om, du kan finde ud af at bluppe eller ved hvad abort er og sådan noget. Jeg skal nok forklare det for dig.

So to sum up: Jeg har faktisk ikke nogen krav andet end, at du aktivt kan bluppe 8 heste om ugen, som minimum.

Hvis det lyder som noget, så er det bare at sende mig en besked smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger avlspartner til selles français :)
Kommentér på:
Søger avlspartner til selles français :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce