{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Han gik ? :/ {{forumTopicSubject}}

Jeps, jeg taler om den eks kæreste jeg har haft de største føleser for /: ?' Han hed kim, han var 16, jeg var 15.. Jeg boede i Esbjerg, og han lidt uden for varde, jeps, det tog ikke mere end 20 minutter i tog /: ... Jeg havde det bedste forhold med ham. Vi lærte hinanden at kende meget simpelt, jeg skrev med en som hed Rasmus, os fra Varde, han arbejde i føtex, der kom Kim så os til at arbejde, de blev venner og Kim tog med Rasmus hjem en dag jeg var på msn og det var de os, mig og Kim begyndt at skrive lidt over Rasmus's msn, vi fik lov til at få hinandens msn'er og vi skriver 24-7 hele tiden både dag og nat, vi kom tættere på hinanden, vi skrev lige godt 2 måneder for vi mødtes. Vi mødtes meget hurtigt på Esbjerg banegården, han skulle hjem fra sin far som bor i Skærbæk, han sagde jeg skulle komme til Esbjerg banegården og sige hej. Jeg kom, vi stod og kiggede sagde ikke rigtig noget, før han sku meget toget, vi gav hinanden et kram og kiggede på hinanden og kyssde :i . Glemmer det ALDRIG! det var skønt. Jeg havde føelser for den dreng, som aldrig før.
Den 21.1.2007 blev vi så enige om at vi skulle være sammen, os to som par, vi blev begge meget glad, og var sammen næsten hver dag. Så skete det jeg havde frygt, han flyttede ned til hans far, det tog os derfor lige godt en time at komme til hinanden, så derfor sås vi næsten ikke mere, /: .. Jeg var sønderknust, men alligevel holdt vi sammen, for hver gang vi så hinanden hver weekend, blev jeg mere og mere nyforelsket, jeg elskede for det andet os at være ved hans far, de var så glade for mig, de hentede mig gerne ved skærbæk station, selvom de skulle noget, for mig og ham kunne være sammen. Ja, men mig og ham var sammen 4 måneder /: .. Så sket det som ikke måtte ske, han var mig UTRO !! Mig utro, til hans stedmors søsters konfimatin, men hans stedmors søsters bedstevenide, ja det lidt langt ude. Men ja /:.. Jeg var knust da han skrev til mig, husker tydeligt beskeden : Skat?' du ved godt hvad der sker, og drenge har fået for meget at drikke ikke?'. Jeg var bare helt væk, tude færdig. Jeg kunne ikke holde det ud. Jeg kunne jo ikke blive ved ham, selvom jeg aldrig har haft så stærke følelser for en før som for ham. Men jeg måtte sige det slut, for det anden gang det sker. Jeg kunne ikke rigtig snakke med ham i laaang tid, men vi begyndt dog at bygge et venskab op igen. Også en dag skrev han til mig, at han var i Esbjerg og jeg lige skulle komme og sige hej, for han ville lige snakke. Jeg kom, og var utrolig glad, for jeg har følelser for ham endnu, og elsker ham endnu B).. Vi stod og snakkede og holdt om hianden som vi plejde de gang vi sagde farvel til hinanden, vi kyssede lidt inde han gik ind i toget, og lagde begge hånnden på viduet på toget. Den dreng var alt, det først han skrev da toget kørt var : Simone, jeg elsker dig! (L) . Men det her må slutte, jeg må videre og det samme med dig. :'/ .. Jeg græd hele vejen hjem.


Jeg kan ikke komme over den dreng!!!! :'/

Nogen råd til jeg kan komme videre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han gik ? :/
  • #1   27. jun 2007 lyder sørgeligt ..

    sÅDAN HAVDE JEG DET OGSÅ MED MIN X ..

    Men jeg så engang hjerteflimmer tror jeg det hed, og der sagde de at an skulle tænke p alt det dårlige ved ham, som hvis han havde ulækre fingre eller noget .. Men det hjalpe ikke rigtig, og jeg tænkte på ham næsten hele tiden ..

    Men da han slog op, sagde han at det var fordi at der var for langt mellem os (det tog ca. 2½ time i tog), men så der lang tid efter, spurgte jeg igen, og han sagde at det var fordi at han ikke elskede mig, og så var jeg færdig med ham .. Han var mig også utro, men jeg kunne bare ikke glemme ham ;D

    Det holdt så også 3½ mdr.


  • #2   27. jun 2007 Jose<3 E ..

    Ja, det hårdt sådan noget. Men jeg elskede ham højere end ord, men alligevel. så har han spurgt min nærmeste veninder om nøgne billeder af dem, og om de ville ha 3kant med mig og han smiley .. Jeg skulle vel ha gjort det forbi der, end at blive ved at med ha ham. for jeg mistede min bedsteveninde igennem 8år fordi jeg valgt ham i stedet for hende.


  • #3   28. jun 2007 ja, man lære af sine fejl, det er bare trist at det er så hård en måde at lære det på

Kommentér på:
Han gik ? :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce