{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

hej alle sammen. Omkring mit arbejde {{forumTopicSubject}}

Nu får i lige det hele fra da det startede til nu hvor jeg sidder herhjemme og tænker over tingene.

Jeg var til jobsamtale for to-tre uger siden som hestepasser/underviser.
Og jeg fik det selvførgelig og det blev jeg enorm glad for(Troede jeg), jeg startede d 3 September, hvor alle var flinke imod mig, det jeg lavede den første dag var at muge ud i spåneboksen hos beridernes heste, jeg var ikke hele vild glad for det da hans heste var meget vilde i det, men jeg bed det i mig og mugede ud hos dem.
Min arbejdeskollega Christina var enorm flink imod mig, så jeg tænkt det her arbejde er bare noget jeg brænder for og som jeg troede jeg ville blive glad for.
Men det gik så ned af, blev sat til mere og mere af nogle ting jeg ikke havde det godt med.
Og Christina var rigtig uvenlig overfor mig dagen efter, forstod overhovedet ikke hvorfor hun var det, men jeg tænkt at hun nok bare havde en rigtig dårlig dag, men da det så fortsat dagen efter hvor jeg ligefrem blev ked af det og såret over nogle ting hun sagde, så skrev jeg selvførgelig til beriderne som ansat mig, fordi det var da hele vildt træls ikke at føle sig velkommen længere, når men dagen efter var det igen det samme, den anden person som hedder Lone som lukker alle elevhesten ud og lukker dem ind igen blev os mere og mere uvenlig, hvis jeg spurgt hende om hun ville hjælpe mig med at få beridernes heste ind fik jeg det svar: Det skal du sku selv gør, jeg kan ikke gå og hjælper dig, blev jeg selvførgelig os ked af da jeg var/er bange for hans heste, fordi den ene skubbede mig rimelig hårdt ind i boksdøren, derefter turde jeg ikke tag den længere, dagen efter stak en anden hest af fra mig(de havde ikke fortalt mig hvordan jeg skulle håntere beridernes heste, så jeg havde helt sikkert gjort noget forkert siden hesten rev sig løs og stak af.
Jeg tænkt ikke mere over det, men skrev dog alligevel til beriderne og spurgt hvordan jeg skulle håntere hans heste, da jeg var/er meget usikker ved dem undtaget den ene selvom hun ser meget sur ud med ørerne lagt helt tilbage. Så ringede beriderne til mig og sagde at jeg skulle få Christina til at hjælp mig med at få dem ind, der sagde jeg til ham at grunden til at jeg ikke spurgt hende om det er fordi at hun nok bliver sur på mig, så sagde han at han ville ringe og sige til hende at hun skal hjælp med at få dem ind, da Christina komme tilbage fra hendes ridetur, komme hun så ind til mig ind i den lille ridehal og sagde at jeg skulle gå til hende(Nu hvor vi var arbejdeskollegaer), for beriderne havde sagt til hende at han synes det var træls at jeg havde skreven, så blev jeg sådan lidt, kun han ikke selv fortælle mig det?
Og Lone var/er rigtig uvenlig overfor mig og der har været problemer imellem mig og Christina hvor jeg gik til beriderne hvor han simpelthen ikke ville gør noget ved det. Han skrev til mig at vi skulle snak om det når han komme om morgen, men det gjorder han ikke.
Og Lone brokker sig over alt hvad jeg gør, hvis jeg ikke fejer hurtigt så blir hun sur fordi de har en arbejdestid til at gør tingene i, så står man lidt der og tænker: Jeg har fortrugt en sene i mit ben, og jeg kan ikke gør det hurtigere.
Jeg skriver det her da jeg er meget fortvivlet over mit nye arbejde, har i nogen ide til hvad jeg skal gør?
Jeg tog kontakt til ham der ansat mig og han sagde at vi skulle have en snak med den anden staldpige Christina, men det blev bare overhovedet ikke til noget selvom man kun se på mig at jeg virkelig havde bruge for det, da jeg synes at det er ubehageligt at Christina behandler mig sårn.

Jeg er god nok når hun skal have handlet ind men dagen efter så er det bare ubehageligt.

Jeg ved ikke om det bare er mig der er sær og at jeg lader mig gå på over ingenting..

Ja den ene hest skubbede mig simpelthen så hårdt op af boksdøren at jeg blev bange, jeg havde lige fået den tro på heste igen så jeg turde noget mere, men det blev ødelagt ved at enten så var hesten bange for sadlen og prøvede på at ram mig med dens hove, eller os så skubber hesten mig op af boksdøren så jeg blir forskrækket eller os så er det Lone og Christina der er efter mig.

Jeg troede jeg ville have flinke arbejdeskollegaer men de er simpelthen så uvenlige imod mig.

Der er ingen hjælp at hente hvis en hest stikker af så må jeg selv klare det, Christina ville kun hjælp mig hvis den rendt ud på vejen.

Jeg bliver hele vild utryg da jeg ikke kender hesten dog må jeg alligevel klar mig selv.

Alt hvad jeg gør i Lone's øjne er forkert.

Er det mig der har et problem eller?

Jeg aner ikke hvad jeg skal gør.

Jeg begyndt at græde i onsdags over at christina var efter mig hvor beriderne sagde at vi skulle tag en snak når han kom men det blev bare aldrig til noget.

det er som om at jeg har været ansat der i flere år, men det har jeg jo ikk? Kun siden Mandag den 3 September.

Jeg har virkelig bruge for et råd, for hvis jeg ikke finder ud af noget så kører jeg surt i det(hvilket jeg allerede er tæt på, er jeg bare en eller anden som pyller for meget?)

Jeg havde fået modet op igen men nu er jeg faldene fuldstændig tilbage igen, jeg tør ikke engang at sadel den hest op jeg skal ride på fordi den sparker ind under sig selv for at ram mig når jeg er ved at ligge sadlen på, det gør mig utryg os når den anden hest bare lige pludselig render ud af ridehallen.

I må alle komme med råd da jeg virkelig har bruge for dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej alle sammen. Omkring mit arbejde
  • #1   8. sep 2007 jeg ved det ikk... prøv om du kan lukke ørerne for dem... sig til dig selv at du er god nok.. vis dem hvad du kan...

  • #2   8. sep 2007 jeg kan ikke lukke ørerne når det er dem der skal give mig ordre og hvis jeg ikke gør det hurtig så nedrakker de mig..

  • #3   8. sep 2007 måske vil det bedste være at finde noget andet... det aller bedste ville være at sætte dig i respekt over for dem både heste og mennesker... men kan ikk lige komme i tanke om hvordan...

  • #4   8. sep 2007 nej men jeg havde bare sådan glædet mig til at starte derud..
    Jeg troede virkelig at det var det bedste sted.
    Jeg sat mig i respekt overfor både mine kollegaer og hestene.
    Jeg gjorder alt hvad de bad mig om, men alligevel så nedrakkede de mig.
    Er jeg ømskindet eller?


  • #5   8. sep 2007 du kan sige til dem at hvis de ikk har noget godt at sige eller vil hjælpe dig så skal de ikk sige noget til dig for du vil ikk have at de behandler dig på den måde.
    og ja ved de heste hvis hvem der bestemmer der er sku ikk andet for


  • #6   8. sep 2007 der var en hest der stak af fra mig, men det var fordi jeg slap den da jeg ikke kun hold den når den stejlede.. smiley

  • #7   9. sep 2007 jeg har os lige fundet ud af at jeg skal betale skat af de 6500kr hvilket vil sige at jeg kun får 3500kr i månede, så jeg snakker med min chef imorgen.
    Fpr det kan ikke gå når jeg har Mille, og jeg skal kører over 45km hver dag når jeg skal på arbejde.. Hvad er man endelig berettige til i løn som hestepasser?


  • #8   9. sep 2007 jo men den er overskreden

  • #9   9. sep 2007 hos herning tideklub ville jeg få 10.000kr inc. boks.
    Når jeg hjælper med handicap ridning for jeg imellem 60-70 kr for 45min.
    Og 40.60kr er underbetalinge.. hvis man er 15år sp er du op på mindste 50kr i timen.


  • #10   10. sep 2007 jeps. men arbejder ikke i brande mere, da chefen ment at hvis jeg ikke ville ride så ville jeg heller ikke lærer noget. han vidste før jeg startede at jeg ikke ville ride og alligevel så hhvis jeg skulle blive så skulle jeg ride. simpelthen tvang. det væreste af det hele at hende lone svinede mig til idag det fandt jeg mig ikke i, så jeg blev rigtig sur på hende.
    Og ham der ansat mig og fyredede mig vil heller ikke give mig en fyreseddel, lidt træls da jeg ellers ikke kan få kontanthjælp:(


  • #11   10. sep 2007 han siger at han ikke vil fordi jeg kun har været der i en uge. så han vil ikk?? Han vil ikke engang diskutere det.

  • #12   12. sep 2007 nej ikke af en fagforening, men prøver at kig efter en jeg kan melde mig ind i, os fordi jeg er blevet underbetalt,.
    Jeg skrev til min eks chef igår, og spugrt hvornår jeg ville få min løn det svarede han ikke på så nu er jeg ved at blive nervøs for oim jeg overhovedet får mine penge?
    Jeg har forklart ham det med hensyn til kontant hjælp gjorder jeg i mandags men han ville stadig ikke give mig den.


Kommentér på:
hej alle sammen. Omkring mit arbejde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce