{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

surt show :-( !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle egentlig have været til B - Instruktør eksamen på næste mandag, men pga en virus på balancenerven, må jeg melde fra... Er det lige surt show eller hva?!?!
Så ska bare lige rase lidt ud, øv øv ;-p Men der kommer eksamen igen til foråret... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  surt show :-( !!!
  • #1   14. sep 2007 Ej hvor surt!!!
    Hvad går den virus ud på?? Du er godt nok meget uheldig!!
    Jeg skulle også have startet DM i år, men kunne jeg ikke, da der kom sygeheste i stalden.. måtte også rase ud, men som du også selv siger, så hjælper det at tænke på at der kommer en ny chance.. Held og lykke til foråret! smiley Og god bedring!


  • #2   14. sep 2007 tak tak. Hva fanden var det for nogen fjolser der havde medbragt syge heste?!? ja, der kommer en chance til foråret, så har også det ekstra tid at dygtiggøre mig i. så kan jeg forhåbentlig også tage ridedelen på min egen hest hrannar. Vi er nået rigtig langt i tilridningen smiley

  • #3   16. sep 2007 Ej hvor fedt..! Det må man da kalde held i uheld.. altså, hvis det kan betyde du kan tage prøven på din egen hest! Hvis man består, ville det da være et kæmpe skulderklap i at få , hvad kalder man sådan noget.. ? Bekræftet sit arbejde? Selvom det jo self er det du får alligevel.. kunne bare forestille mig det måtte være mere specielt på ens egen smiley

  • #4   16. sep 2007 ja, ville være utroligt fedt. Så kan folk se hva jeg kan som træner, at jeg selv kan gøre arbejdet smiley

Kommentér på:
surt show :-( !!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce