{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Historien om jer og jeres hest {{forumTopicSubject}}

Tja... da vi er en lille gruppe, synes jeg at vi skal lære hinanden og vores heste lidt bedre at kende. Og evt. ting som betyder noget for os. hobbier, venner, familie, kærester osv.

Jeg vil godt starte.

Jeg hedder Helle og jeg bor sammen med min kæreste Carsten og alle vores dyr i en lejlighed i Malling, som ligger syd for Århus
Men alle vores dyr mener jeg ALLE vores dyr. Vi har nemlig rigtig mange dyr. Helt præsist 15 i alt
2 voksne kaniner, Oscar og Lúpa
2 halvvoksne, som er unger vi har avlet - Fúni og Silfa
6 unger, som er 1 uge gamle og ligger lunt og godt i reden hos deres mor Lúpa.
3 fugle, to undulater og en dværgpapegøje, Tessa, Anton og Tiki
1 hund. Hvalpen Bailey som er en blaning mellem labrador og nova scotia duck tolling retriever
1 Hest (som dog ikke bor i lejligheden) ismulen Freyja

Oscar er vores lidt for kloge hankanin, som dog opfører sig mere som en hund end en kanin. Han hader at være i bur, knurer af vores hund, kommer når man kalder, tisser i en kattebakke og slikker en overalt. Han er min kanin, og bliver jaloux hvis jeg snakker med de andre dyr. Haner 2 år nu, og er mit et og alt.

Carsten som er min kæreste har jeg kendt i snart 4 år, og vi har boet sammen de sidste to år. Carsten er sælger for TDC, fodboldfan (AGF selvfølgelig) og eller helt igennem en drengerøv mht. biler. Han bil er en lilla ford fiestra, som er lige så gammel jeg jeg er... Og "fissen" som han kalder den, kører nogenlunde.. når man altså ikke holder på lars tyndskids og er gået i stå.. hehe.

Min famile består af mor, far, to søstre deres mænd og børn. Desuden har jeg stadig min farmor på 90. Min farfar døede desværre for kort tid siden, af klinisk lungebetændelse i en alder af 93 år.
Desuden har jeg både onkler, en tante, en faster, fætre, kusiner og deres børn. Vi ses rimelig tit, da hele familen bor i nærhenden, men untagelse af to kusiner, som henholdsvis bor i England og Kina.

Mine hobbier... tja.. jeg elsker at lave ting med hænderne og være kretiv, men ellers har jeg mine dyr. Jeg elsker udeliv, når det altså ikke pisser ned. Film er også en af mine store hobbier. Elsker en god film.

Min hest Freyja vil jeg ikke beskrive så meget om her, da i kan læse om min hoppe i hendes profil.

Kh. Helle










Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Historien om jer og jeres hest
  • #1   18. nov 2007 Forresten laver jeg intet for tiden, da jeg har gået sygemeldt pga stress i snart to år. Men skal dog igang efter jul.
    Men ellers har jeg gået i samme folkeskole til og med 10. klasse. Derefter tog jeg en HHX, og prøvede så kræfter med arbejdsmarkedet. Der valgte jeg desværre forkert og endte med at gå ned med stress.


  • #2   18. nov 2007 Men søde Helle hvad laver du egenlig til daglig?

  • #3   18. nov 2007 smiley Tak
    Men skidt med det stress, så er det godt du har hyppen at stresse af hos:-)


  • #4   18. nov 2007 hmm... historien om mig og mine heste er meget meget lang, ikke mindst hvorfor heste er så stor en del af mit, at der nok ikke er plads til det her smiley

  • #6   18. nov 2007 Jeg hedder som I kan se Tanja, jeg er 26 og bor sammen med min kæreste Jacob i en andelsbolig i en landsby der hedder Sorring som ligger mellem Silkeborg og Århus. Til daglig læser jeg til pædagog på Jysk pædagogseminarium i Risskov.

    Jeg har desværre ikke så mange dyr som Helle, men har lige haft fødselsdag og udover en blærbar fik jeg skam også en lille kattekillng af Jacob. Den har jeg så valgt at kalde Lillefis... Hun er så sød, men MEGA fræk, har da aldrig kendt mage.. hun er i ALT, og vælter alting.. ihhh.. men hun er jo ikke til at stå for, og så er hun en rigtig mors kat, render mig i r.... konstant og selv når jeg skal på toilet så står hun udenfor døren og miauer.. smiley hi hi...

    Jeg kommer ud af en rimelig stor familie... Jeg har en mor og far som bor på en nedlagt landejendom, og så har jeg 3 søskende.. To brødre og en søster, hvoraf jeg er den ældste af os. Udover det så er jeg stadog så heldig at have mine bedsteforældre som jeg elsker overalt på jorden:-)

    Jeg har redet i mange år, men lagde det på hylden og er nu kommet tilbage. SKØNT! I kan se det i min profil. Har ikke min egen hest da jeg simpelthen ikke har råd:-(

    Ja hvad kan jeg mere sige... Jeg er færdig med min uddannelse juli 2009 smiley


  • #7   18. nov 2007 Stine - noget må du da kunne fortælle. Hvad laver du osv. Bare kort og godt :o)

  • #8   21. nov 2007 Jeg hedder Janni Maria Nørgaard Nilsson (langt navn) Jeg er halv svensker (min far er svensker og eg kalder ham Pappa) Min mor er dansk. Min mor kommer fra den lille ø i Jylland som hedder Morsø. Her er jeg også vokset op. Lige nu går jeg i 3.g på Morsø gymnasium på en international linje. Jeg er lige kommet hjem fra en FED studietur i KINA ;P
    Jeg er 18 år og fylder 19 d. 2. marts.
    Jeg bor stadig hjemme hos mine forældre, med mine 2 små søstre på henoldsvis 11 og 14 år. og så vores fed hunkat, Moms.
    Jeg er meget hos min mormor og morfar, som altid har været der for mig, og støttet mig i alt. Mine 2 dejlige imuler står også hos dem, og min morfar kan set ikke undvære dem! Den ene af mine heste har jeg haft længe og han har været med mig på efterskole osv. det er min ridehest som jeg gladelig tager med på ridejejr hvert år osv. den anden ismule er en hoppe som har haft en lettere grad af forfangenhed, og som egentlig ikke har papirer men dog sine 5 gangarter. det er en hoppe min morfar faktisk har købt som selskab til min vallak. men hende rider jeg også, og hun er også en dejlig hest.

    Jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i lidt over 4 år, og i min fritid går jeg gerne i byen og fester, er sammen med vennerne og kæresten og rider hestene.

    På ridelejr i sommers blev jeg sparket af en hest, mens jeg sad på min egen (strokkur). Brækkede skinnebenet oger blevet opereret, så de sidste måneder har jeg ikke kunnet ride særlig meget, desværre.. smiley

    Jeg er et værre snakkehoved, og elsker at møde nye mennesker.

    Når jeg rider så rider jeg for hygggens skyld og jeg synes det er vigtigt at hesten også kan nyde det, derfor har jeg så lidt hjælpemidler som muligt når jeg rider.

    Hmn.. bla bla bla.. jeg er et værre snakkehoved, så nu må jeg hellere klappe i, så nogen af jer andre kan få lov at sige noget ;P



  • #9   21. nov 2007 Janni... hehe
    Snakkedehoved... jamen velkommen i klubben... lol


Kommentér på:
Historien om jer og jeres hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce