{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Damn, totalt rod i mit drengeliv {{forumTopicSubject}}

Jaer... Kan ikk klage over mit liv, har de bedste venner og den bedste pony <'33

Men mit drengeliv, jaer?

Har været lidt vild med en dreng længe, men en nat ændrede det hele og så var jeg bare skudt i ham. Vi flirtede totalt meget over mobilen og sådan, men finder så ud af at han kun betragter mig som en ven... Bliver totalt ked og tuder hele dagen + at jeg skriver med ham konstant og han er virkelig sød til at prøve at opmuntre mig...

Det skal lige siges at det normalt altid er mig der starter kontakten til folk, men pludselig er der en niende klasse som begynder at vise mig meget opmærksomhed(går selv i 8.) Og vi begynder at kramme lidt og sådan, men han er bare tæt på mig hele tiden...

Jaer så begynder den anden dreng jo pludselig at sige at han måske godt kan lide mig alligevel og sådan... Nu skal jeg så til videoaften hos ham i aften/nat og så må vi jo se hvad der sker (Har været til videoaften hos ham før, er her vidst oz et indlæg om?)

Men aner bare ikk hvad jeg skal gøre ? Sys hele mit drengeliv er pænt rodet og i dag har jeg så fået afvide af niende klassen, at han godt kan lide mig...

Dilemma? Ja, bare en smule...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Damn, totalt rod i mit drengeliv
Kommentér på:
Damn, totalt rod i mit drengeliv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce