{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ;) hvordan synes i??
  • #1   21. dec 2007 For mig ligner det et problem som stort set alle kan komme udfra. Men synes det er lidt svært at se hvad det enlig er der sker!!!?? Men det ligner da at du tager det temlig roligt og bare rider videre, så det er da positivt nok!!! smiley

  • #2   21. dec 2007 det larmede oppe på barienren og han begynde at stive sig op så tænkte jeg "åhnej nu skal der til at bukkes"
    han ville bukke men jeg drev ham frem så tog han hovedet i været istedet XD


  • #3   21. dec 2007 Nåååh, det synes jeg var MEGET fornuftigt! Det er det en af de eneste rigtige ting. Få ham fremad så han ikk når at tænke over hvad der sker.... Og senere finde roen igen... smiley

  • #4   21. dec 2007 XD tro det eller ejh.. han er skide speciel..
    selvom jeg driver fremaf kan han bukke...
    her den anden dag drev jeg ham fremaf fordi jeg kunne mærke han var ved at bukke.. han bukkede så han var ved at vælde .. en overganbg bukkede han så højt han var ved at få bagparten over hovedet ;S men han er heldigvis nem at side på smiley


  • #5   21. dec 2007 man lægger slet ikke mærke til det, fordi du rider så godt frem af smiley

    Balou gør det sammen når han har haft fri længe, og første gang han skal galloppere i lang tid, men det er bare fordi han er glad (;


  • #6   22. dec 2007 god overskrift !!! smiley

  • #7   22. dec 2007 Hvis din hest vil bukke så prøv (hvis der er et bestemt sted den gør det mest) at samle tøjlerne godt op, også selv om det stikker hovedet op, for hvis den ikke kan få hovedet ned kan den heller ikke bukke. Og så husk at ros hvis den IKKE gør det smiley Håber du kunne bruge det

  • #8   22. dec 2007 Og ja som Michelle F siger: Husk at drive frem. Og lav mange ting med den så den får andet at tænke på end at bukke.

  • #9   22. dec 2007 aaarrrrh jeg elsker altså når aske bukker, det viser bare at der er liv i ham - fordelen ved at han gør det er at han ikke gør det af frækhed kun fordi han bliver lidt glad smiley

  • #10   22. dec 2007 Heh ok, men hvis den gør det tit, og det ikke er frækhed, kan det jo godt ske det er fordi den har ondt i ryggen eller sådan noget. Men hvad ved jeg...

  • #11   22. dec 2007 Jeg syntes bestemt ikke man skal tage hovedet op på hesten, så bliver den endnu mere forvirret - hold fast, driv frem og se hvad der sker, det værste der kan ske er at man lander på jorden ? når aske bliver "overglad" på dressur banen hvor han ikke lige fik gakket ud på opvarmningen ved jeg godt det ikke er det mest spænende at se på ( det var engang hvor han bukkede hele vejen ned af langsiden, det var ikke engang en øgning? der skrev dommeren "Dejlig med noget energi. Dejlig "frisk" pony !!") det syntes jeg er meget morsomt smiley men jeg syntes man skal makke ret på ponyen ved f.eks. at lave noget versade i hjørnet (eller bare få den til at gå lidt til siden for din schenkel uden at dommeren ser det, da det er en fantastisk lydigheds prøve) hvis den ikke rykker sig for schenklen så skal den sættes på plads (nu er jeg så heldig at aske han reagere ekstremt godt på pisken, han ved godt at han skal makke ret når jeg røre ham på nummeren (; ) lidt svært at forklare men man kan self ikke tage en pisk med ind på banen, men så må man tage det som det kommer ? det plejer jeg at gøre - vigtigt ! Husk at grin af det medmindre det er hele programmet igennem smiley der er ikke noget værre en en tudende unge fordi ponyen var glad smiley

  • #12   22. dec 2007 Jeg mente nu heller ikke at tage hovedet op (det kan godt ske det lød sådan) men at holde fast så hesten ikke kan tage hovedet ned.

  • #13   22. dec 2007 det syntes jeg heller ikke man skal, ens greb i hestens mund skal være så blidt som hvis man holder et æg i hver hånd smiley selvfølgelig ikke såå blidt men noget i den stil, vil bestemt ikke anbefale at holde fast i hesten, det kommer der sjældent noget godt ud af smiley

  • #14   22. dec 2007 Men det er jo osse kun når den lægger op til at bukke. Man skal jo slippe sit lidt fastere tag i tøjlen lige så snart den slapper af.

  • #15   22. dec 2007 når aske gør det lidt for meget og jeg bliver lidt træt af ham får jeg ham til at gå en anelse under lod så han koncentrere sig fuldt ud om hvad jeg vil have ham til og så ellers versade rundt på volte med overdreven sidebevægelse smiley

  • #16   22. dec 2007 Ja, så de får besked på hvem der bestemmer tingene.

  • #17   22. dec 2007 jeps smiley

  • #18   22. dec 2007 Sigurd gør det for det meste fordi han er lalleglad XD
    jeg er ved at skaffe et klip fra mit udendørsstævne hvor han KYLER mig af ... dog er det i opvarmning til spring...
    jeg driver ham virkelig meget fremad..
    Til hans første stævne bukkede han helevejen ud af banen + på banen..
    jeg plejer for det meste at tage det med et smil smiley
    men nogle gange kan bukkeriget være temmelig irreterende, altså hvis jeg vil ride seriøst ..


Kommentér på:
;) hvordan synes i??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce