{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er der kåringer?
  • #1   25. dec 2007 jeg ved ikke så meget om det...

    har ikke hørt om en egentlig hoppekåring for OXhopper... men det betyder jo ikke den ikke findes...

    har bare kun hørt om at tage sine hopper på shows... og så om den frivillige HINGSTEkåring...


  • #2   25. dec 2007 ox´erne har ikke kåringer - vi har fri avl...

    men vi har shows - og hvornår de er kan du følge med i på www.dsah.dk

    De er nok ikke fastlagt endnu - men det kommer formentlig her i løbet af januar måned.

    Kh
    Charlotte


  • #3   25. dec 2007 kan man ikke få kåret sin hoppe?

  • #4   25. dec 2007 I princippet - nej, du kan ikke få kåret din hoppe.. Men ved at stille den til show får du jo en bedømmelse på den og derned er det med til at give dig en ide om "hvor god" din hoppe er i forhold til de andre der er med i klassen.

    Men du kan jo altid stille din hoppe til kåring i andre forbund fx araberrace forbundet eller evt. de danske sportsponyer hvis den holder ponymål - men de har jo så helt andre regler og dem kender jeg intet til.

    Men hvis ikke du kender noget til shows overhovedet, så synes jeg det vil være en rigtig god ide at tage ud og se et show eller 2 inden du selv slæber hest med - så kan du lige se hvordan det foregår og hvorda hestene ser ud i foderstand, vask og klip - og hvordan de vises for dommerne - det kan man altså lære en del af hvis man er helt "grøn"

    God fornøjelse og jeg glæder mig da til at se dig "derude" smiley

    Kh
    Charlotte


  • #5   26. dec 2007 oki.. og mange tak smiley

Kommentér på:
Hvornår er der kåringer?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce