{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Dressur øvelser {{forumTopicSubject}}

Hej allle sammen
Ja, jeg håber i kan hjælpe mig lidt her.
Ser i .. Jeg har i al min tid som rytter (8½ år) kun redet islændere. Jeg er blevet undervist af både danske og islandske ridelærer. Men nu hvor jeg ved det jeg skal om gangartstræning og hestens "sind", er det gået op for mig at jeg mangler dressuren. Jeg kunne utrolig godt tænke mig at lære den fuldstændig grundlægende dressyr. Lidt har jeg selvfølgelig lært da jeg begyndte at ride, men synes det kunne være utrolig spændende at udforde det lidt. Så jeg vill høre om der var nogen der måske ville forklare mig lidt om det. Jeg kan godt se at det er svært når man ikke har en hest at vise det på, så hvis man kender en hjemmeside med nogle gode øvelser, hvor der evt. er lidt billeder og sådan, ville det være skønt! (: I er også velkommen til at skriver nogen af jeres egne øvelser og metoder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur øvelser
  • #1   29. dec 2007 ellers få fat i ellen tamdrups bog. om ridning af islandske heste. den er godt illustreret, og forklarer om de mest basale og gode øvelser man kan lave smiley den kan varmt anbefales. den bruges også i DI´s uddannelses system smiley

  • #2   29. dec 2007 Stine A
    Jeg tror faktisk jeg har den, har bare ikke fået læst den helt. Men det kunne godt være jeg skulle starte med at prøve lidt med den (;


  • #3   29. dec 2007 hehe go ide. det er i hvert fald et godt udgangs punkt. ellers få et par undervisnings timer, bare for at komme på rette spor. Kunne jeg også godt bruge...

Kommentér på:
Dressur øvelser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce