{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

EFTERSKOLE HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er kommet lidt i knibe, da jeg RIGTIG gerne vil på efterskole i 8 kl. da jeg ikk kan tage de gamle mere' , og jeg har været skoletræt siden 6 klasse. Men jeg måtte ikke komme på efterskole i 8 kl. da mine forældre syndes det var for tidligt. men her på det sidste har de så indset at det var det bedtse, da jeg ikke gad og i skole mer' og fuckede lærene, så de har fået et par opkald fra skolen. så var jeg oppe og snakke med en psykolog, men hun hjalp da i hvertfald ikke meget. Så snakkede mine forældre med en USV (Ungdoms-Skole-vejleder) som syndes jeg skulle tage på efterskole i 8 klasse, og han vil prøve at finde en som man kan have hest med på. da det ikk helt er lykkedes for ham, vil jeg høre om i kender en god efterskole,-som man kan have hest med på. PS I 9 TAGER JEG PÅ RANUM.! EN SKAM AT DE IKKE HAR 8 KL.PPS DET ER IKKE FOR AT JEG IKKE HAR NOGLE VENNER, DET ER MERE DET AT KOMME I SKOLE OG MØDE LÆRENE HVER DAG, JEG IKK KAN LIDE. MIN BEDSTE VENINDE ER SELFØLGELIG TRÆT AF AT JEG TAGER PÅ EFTERSKOLE. MEN DET ER DET BEDSTE FOR MIG.!

HÅBER NOGLE SOM GÅR PÅ EFTERSKOLE KENDER EN EFTERSKOLE SOM MAN KAN HAVE HEST MED PÅ.

DET ER LIGE MEGET HVOR DEN LIGGER HENNE I LANDET.

Mvh søs:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERSKOLE HJÆLP!
Kommentér på:
EFTERSKOLE HJÆLP!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce