{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Endelig nye billeder på siden... {{forumTopicSubject}}

Nå nu fik jeg langt om længe taget mig sammen igen til at lægge nye billeder på hjemmesiden. Jeg mødtes jo med ham her Peter i går i zoo, og det blev der en 7-800 billeder ud af; her har I så de 155 bedste x)
(link fjernet)

Fik også lov at prøve hans nikon d2x, med 70-200mm linse med f/2.8.. lækkert grej, men det vejede nok 10 kilo eller sådan noget. Mit lille Canon var en ren papkasse ved siden af, både vægt- og indholdsmæssigt. Kunne slet ikke hitte ud af hans kamera.. hehe troede jeg var udlært i spejlrefleksets brug og opbygning, men hans kamera, hvad det dog havde af knapper og dimsedutter og funktioner...! Der prikkede Janteloven mig lige på skulderen... Men fantastisk sag. Kostede 35.000 og linsen 15.000.

Hilsen Mille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig nye billeder på siden...
  • #1   17. mar 2008 Forstod ikke lige.. Dine billeder, er de taget med hans kamera eller? :o)

    Kigger dem igennem nu.


  • #2   17. mar 2008 CNN: Jeg kan ikke lige se der vender nogle forkert? Så må du lige give en nr. henvisning..

    Nille: Nej, jeg fik lov at prøve hans kamera. De blev dog ikke til meget, da jeg ikke kunne hitte ud af at indstille det (nikon og Canon er ret forskellige ergonomisk set). Så de her er med go'e gamle 350D.


  • #3   17. mar 2008 SUPER gode billeder, og rigtig god kvalitet. er helt vildt med billede 117 ungen er bare SÅÅ sød smiley
    Det må have været sjovt! Og jeg synes du er kommet rigtig godt fra træmmerne på leoparden smiley


  • #4   17. mar 2008 Nej okay, så kan jeg bedre forstå det.

    Er rigtig vild med disse billeder - du har virkelig fået en masse lækre skud. :oD
    Synes specielt at billederne med ørnen (er det ikke en ørn?)! Super godt fanget :o)


  • #5   17. mar 2008 Aah, billede 48, det forstår jeg godt du siger, CNN... men loppen hang på en træstup og gloede på et eller anden på jorden smiley

    Tak til jer andre :))


  • #6   17. mar 2008 Er det bare mig, eller er fugle med røde øjne mega spooky!!

  • #7   17. mar 2008 Haha, enig! Den er da ik normal smiley

  • #8   19. mar 2008 Super gode billeder!!!

    (",)

    Min svoger har også et D2X. Første gang jeg så det, turde jeg ikke røre ved noget som helst og jeg syntes at det så alt for avanceret ud. Men nu, hvor jeg selv har et Nikon (dog kun et D40) virker det ikke så indviklet længere smiley


  • #9   19. mar 2008 Hej igen. Jeg fik lige set i et andet indlæg, hvem det var du var i zoo med. Jeg var lige et øjeblik lidt nervøs for om det var min svoger - Han hedder nemlig også Peter smiley Lækkert udstyr han har!!! Det er ovenikøbet et Nikon D2Xs - jeg kan ikke lige huske forskellen, men det er bedre end D2X. Det er også et lækkert objektiv han har, dét jeg fik set specifikationerne på (70-200mm blænde 2,8 med VR) ! Det er lige dét min kæreste går og drømmer om...

    (",)


  • #10   20. mar 2008 Hej Jette smiley
    Hehe det havde sørme været pudsigt, om det var din svoger, hva'!
    Ja, hans udstyr er virkelig kram, men du skal næsten have trænet dine arme op for at kunne klare en fototur... er du kegle den er tung. Der er det en del mere praktisk med det "lille" kamera jeg har. høhø


Kommentér på:
Endelig nye billeder på siden...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce