{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Min mor har fattet budskabet :') {{forumTopicSubject}}

*Ved godt jeg ikke taller pænt, men min mor har været så bange for mig, og om der ksulle ske noget med mig, og derfor har jeg ikke måtte galoperet alene og , og jeg må ikke ride alene ude i haven osv... men i her for en time siden, gik min drøm i op fyldense :'D Sider jeg små græder af glæde*

Jeg får min egen islænder hjem her 31.marts og får mulighed får at ride mere på ham der så!

Men så her i dag, var min mor ude og prøve en islænder til sig selv og hun syntes den var lidt livlig og frisk.. (hun turde hun 3 meter trav og så stoppede hun -hun galopere ikke engang, og hun har enda redet i 30 år smiley og jeg har redet 1 år.. og så min mor ville så ikke have hesten *sagde hun ikke lige, men tænkte det* så uden min mor så det, havde jeg spurgt ejeren om, jeg måtte prøve en tur *bare for sjov* jeg kom så op, og skridtede rundt på deres GIGA STORE gårdsplads, så så min mor det så :S Men så så hun hvordan jeg red *havde ikke lige tænkt over det selv* Jeg sæd med rat ryk * sjældent* og jeg styrede den uden problemer xD Jeg state så i tølt, (min mor var ved at få et hjertechok) og jeg red som en helt alm pige rundt, over dte hele .. sik sak ved træerne osv... Så blev jeg så træt af at tølte, så tøltede jeg om bagved hvor ingen kunne se mig, og prøvede en lille galop, men den blev super god, og jeg blev ved frem og tilbage, *så glemte jeg tiden* Så lette de efetr mig, og så så de mig så ride i galop på den uden problemer, (den her gang var det mig der fik et hejrtechok over at se dem), min mor skulle lige til at skælde mig ud indtil ejeren sagde :') Du er jo et natur talent x'D Hold kæft hvor blev jeg glad, og jeg kunne se på min mor hun følte sig lidt stolt xD
Så nu ville min mor måske købe hesten alligevel, så hun kan ride sammen med mig xP

MEN NU KOMMER DET MEST SPÆNDENE!

Dte fordi, her for en time siden, kom min mor efter og have sidtet i stuen over en time med far og snakekt, uden jeg måtte komme XS
Når men så kom hun ud og sagde, altså det var jo modigt af dig at tøre at gøre de ting i dag, og det er forkert af mig og holde dit vilde jeg inde, så mig og din far har aftalt at de syntes ponygalop ikke ville egne sig til en islænder, men de har snakket om jagt ville være godt til mig og borkur som både elsker fart,natur,spring og Spænding xP
Min mor har endelig lukket noget af sin bekymring ude x'D
Endelig fattet hun budskabet med mig og borkurs vild hed.. den måde hvor vi tager 3 marker på engang i fuldgalop xP og vi springer og det vidle vi har i os.. vi er ikke dem som rider fint dressur, og endelig har min mor fattet det :') x'D

Siger i ik tillykke :'P min mor har overvundet sig selv ti lat sige, skat! Du må godt prøve noget andet end at ride sammen med os *de voksne* og andet end p åen bane.. x'D Jeg må prøve noget vildt, noget sjovt, og noget spænding <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Er så glad.. har også krammet min mor og far, og sagt tak og alt ting X'D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mor har fattet budskabet :')
Kommentér på:
Min mor har fattet budskabet :')

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce