{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

Efterlysning /; ? {{forumTopicSubject}}

Hej. For ca 1½ år siden blev en dejlig 1'pony solgt til en rigtig sød familie. fordi den var i en ungdomsklub og det kun var mig der red på den fordi den hele tiden bukkede (Ren og skær frækhed) men jeg syntes det var rigtig sjovt! når men altser så blev han så solgt fordi jeg havde ikke pengene til at købe ham. og jeg var totalt ked. men så kom han op hos nogen søde nogen og han lavede intet balade med ejeren og alt var godt. men så en dag bukker han ejeren af og hun bliver så lidt bange for ham så de sælger ham til En hestehandler. Og jeg bliver totalt ked! Og nu kan jeg ikke få fat i et nr der til og høre om han er blevet solgt der fra? ); Fordi jeg ville totalt gerne købe ham! Men altser Ville bare lige spørger om hvis i ser ham her inde eller ved hvem der har ham må i meget gerne skrive til mig. det ville betyde meget for mig!
OBS! Hans gammle ejer har ham her inde bare så i ved det og ikke skriver at i har fundet ham. På forhånd Tak. (; http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=44732


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning /; ?
Kommentér på:
Efterlysning /; ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce