{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

Et nyt forhold til hesten ^^ {{forumTopicSubject}}

Harj ^^ .

Jeg syntes bare lige at jeg ville dele min glæde og stolthed med jer andre 8D .

Chico havde tabt sin sko for at par uger siden, og hans smed kunne ikke tage ham fordi han havde knækket sin arm.
Han kan ikke rides når han har tabt en sko.

Men for at par dage sidan tog jeg mig sammen til at bryde igennem til ham, trods den frygt jeg rent faktisk følte for ham !
(Han har gået bag over lige for næsen af mig 1 gang hvor jeg skulle op på ham, og virkelig vist sig skræmmende).
Jeg begyndte at øve tillids og dominants øvelser fra jorden af, og øve ham i at respektere min personlige mur omkring mig. Altså "her til og ikke tættere på mig".
Og øve ham i at jeg kan rører ham over alt, han kommer fra Spanien og dernede bliver nogle af hestene nærmest mishandlet. De første par gange kunne jeg overhovedet ikke komme til hans bagpart, men nu kan jeg rører ham overalt og han er begyndt at havde respekt for ham.
Han har vundet min respekt og jeg er ved at vinde hans smiley .

Jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg kunne være så dum ikke bare at følge mit hjerte helt fra starten af med ham, for så ville det hele ikk have gået så dårligt smiley .
På torsdag vil jeg prøve om jeg kan komme op og skridte lidt på ham i rebgrimen, og så om det går.

Hva med jer? Funker det for det i går og har gang i ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et nyt forhold til hesten ^^
Kommentér på:
Et nyt forhold til hesten ^^

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce