{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

ARGH - Jeg dør! {{forumTopicSubject}}

Mit kun 3 måneder gamle kamera( 400D ) Er gået i stykker oppe på den der rulledims hvor man vælger indstilling, så den ikke vil stå på hver anden funktion, hvilke selvfølgelig er dem jeg brugte mest. Den kan foreksempel ikke stå på manuel, hvilket jeg brugte mest, og heller ikke på auto.

OG så er det jo at Mabel har termin d. 20 maj. Jeg har glædet mig som et syg til at fotografere føllet. MEN så gik det skide lorte kamera i stykker, og jeg blev nødt til at sende det til reperation, og nu ved jeg ikke om det når at komme tilbage, for mabels yver er begyndt at vokse så der er nok kun 2-3 uger til hun foler. Og der kan gå op til en måned før mit kamera kommer tilbage.

Jeg tror seriøst at det vil være et helvede for mig, at se det lille føl komme ud og løbe i den flotte mælkebøtte tilvoksede fold, sammen med mor, og så har jeg ikke mit kamera.

SHIT MAN - Mit kamera er mit liv(næsten). Er der nogle der har erfaringer med at sende et kamera til reperation? Hvor lang tid gik der før i fik det tilbage? Er især nysgerrig, hvis det er et canon kamera smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH - Jeg dør!
Kommentér på:
ARGH - Jeg dør!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce