{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DR2 har lige vist
  • #1   22. apr 2008 Pelle

    Meget muligt, men når man lige umiddelbart ikke er forberedt på at dyret bliver skudt og får revet pelsen af, er det jo ik så sjovt at kigge på smiley


  • #2   22. apr 2008 Jeg har ikke noget imod det hvis de er døde, men hvis de er levende når man begynder at flå dem, så kan jeg seriøst ike klare det! synes det er så synd at man vel ikke lige har "tid" til at tage livet af dyret først..! hvis jeg ser sådan noget, får jeg en følelse af at der er en der skærer i mine håndled, og hiver huden af mig!! synes det er så meget dyreplageri som det næsten kan blive!

  • #3   22. apr 2008 Pelle

    Er udemærket klar over at dyr de dør, og jeg har selv dræbt en høne engang, så jeg har på ingen måde ondt i måsen over hvem der dræver dyr, Men formålet i at jeg lavede dette indlæg var jo, at jeg ikke synes det er skide sjovt at kigge på. Og det er fordi jeg er utrolig sart!
    Men selveste dét at dyret skal dø, det røre mig ikke, vil bare gerne holdes udenfor når det skal ske.


  • #4   22. apr 2008 hehe præcis smiley

    ja, det har du faktisk helt ret i. jeg ku os bare ha slået hen på en anden kanal, men min far synes simpelthen det bare er så spændende.


  • #5   23. apr 2008 Pelle - Jeg ved godt at det at flå levende dyr er dyreplageri, ellers havde jeg ikke skrevet "synes det er så meget dyreplageri som det næsten kan blive!"..
    det kunne godt være at der er andre der synes der er noget andet der er værre, men jeg synes at det næsten ikke KAN blive værre... - Nu må du ikke gøre mig dummere end jeg er;o)


  • #6   24. apr 2008 Jeg tror det går, - men os kun lige.. ;o)

Kommentér på:
DR2 har lige vist

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce