{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Vil du se på Lusitano heste? {{forumTopicSubject}}

Hej Lusitano fan

Lusitano festivalen bliver I år afholdt d. 4.-7. juni i byen Cascais i Portugal at lære mere om denne race, så kan du nu lærer en masse og nyde synet af Lusitano heste i alle aldre, størrelser og typer i 4 dage i racens hjemland Portugal.
Se korrekt fremvisning, show og kåringer og ikke mindst mød avlerne og hestene.

Jeg tilbyder at du kan følges med mig og møde avlerne, se og prøve heste til salg, ride og lære en masse fra både avlere, ejere og andre Lusitano fans fra hele verden.

Planen er at jeg tager til Lissabon mandag d. 2. juni 2008 og videre ud til de avler kontakter jeg har nord for Lissabon. Ruten ligger ikke klar endnu, før jeg ved hvor mange vi er der skal af sted sammen. Vi er tilbage d. 4. juni og deltager i festivalen i badebyen Cascais, resten af dagene. Hjemrejse søndag d. 8. juni.
Du har selvfølgelig mulighed for at slutte til i Cascais – eller kun være med på avlerbesøg, det er helt op til dig.

Lusitano festivalen er arrangeret af APSL som står for Lusitano racens registrering og stambøger. På festivalen bliver der vist hingste og hopper i hver deres 1, 2, 3 og 4 år og opefter klasser. Morfologiske konkurrencer, championat titler og kåringer, men også shows, underholdning og boder, hvor du kan finde alt til hest og rytter.

Pris ide pr. person:
Fly: 2.000,- kr. ca. for tur/retur
Overnatninger en lille uge: 1-3.000,- kr.
Billet til hele festivalen: ??
I alt, ca.: 5-7.000,- kr.


Med venlig hilsen
Eva Ørndrup

Mobil: +45 60 216 266
E-mail: eva@lusitano.dk
Hjemmeside: www.lusitano.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du se på Lusitano heste?
  • #1   5. maj 2008 SÅ kan du fortælle dem at det foregår i en skøn Portugisisk badeby og de kan nyde livet ved stranden og tage til Lissabon som er 40 min. derfra.
    Så kan du kigge LUSITANO HESTE OG LUSITANO HER OG LUSITANO DER og lusitano alle vegne.

    Men kan ikke høre jeg glæder mig vel?

    Mvh. Eva


  • #2   5. maj 2008 Det var et rigtig godt spørgsmål....

    altså jeg er 38 og har 2½ barn - og jeg kunne nok sagtens tage vare på en 13 årig, men jeg er ikke sikker på jeg vil stå med ansvaret.

    Hvis dine forældre er med og ellers sørger for dig, men du er sammen med mig noget af tiden - til avler besøg og selve festivallen - det kan jeg bedre være med til.

    MEN - jeg skal virkelig møde mange mennesker og har mange aftaler, så jeg kommer ikke til at kunne tage særlig hensyn...

    jeg ved ikke om det var et forståeligt svar. Tal med dine forældre om det... der er velkomne til at kontakte mig - sig de skal læse dette svar.

    Mvh. Eva


Kommentér på:
Vil du se på Lusitano heste?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce