{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

Brækket håndled {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det, Emili har rækket sit håndled i går...

Vi var til ridning ude på algestrup i går aftes, og hun havde glædet sig helt vildt for da det var sidste gang inden sommerferien så måtte forældrene ride med..

Nå men Emili valgte så den mindst pony på rideskolen der hedder frans, han er en lille ballademager, men hun plejer at have rigtig fin kontrol over ham.. og jeg tog så figaro der er en rigtig lækker vallak på lidt over 180 i stg, puha der var langt ned, og nøj hvor var han tung at ride når man er vant til en fuldlod..

Vi var så igang med at galloper på ridebanen, og jeg lå og lavede nogle volter oppe i den ene ende, da jeg så får kigget ned i den anden ende kunne jeg se at ridelæren var ved at hjælpe emili op, frans havde lige vendt hurtigt rundt i galop så hun var faldet af og taget fra med hånden, hun kom dog op på ham igen og skridtede rundt, men efter 10 min trak nogle store piger hende ind fordi hun ikk kunne bevæge håndledet..

Ridelæren og jeg blev enige om at jeg skulle tage på skadestuen med hende,og efter 2½ time derude, fandt de ud af at hendes knogler i håndledet var rykket fra hinanden og fået slået en flig af den ene knogle .. så nu sidder hun med hånden i gips, og kan ikk komme i skole, så nu har hun sommerferie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brækket håndled
Kommentér på:
Brækket håndled

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce