{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

:'( - ÅH NEJ ! {{forumTopicSubject}}


Igår var jeg & Zhipa ude og ride , og det gik simpelthen SÅ godt ! vi trænede de øvelser vi havde fået af hende terapueten, og jeg fik hende SELV ind i stalden, uden problemer, (som i læste tidligere at jeg ikke kunne)
jeg var SÅ glad, det hele kørte bare. indtil hun kom ind i hendes box.. der lå wap som hun begyndte at spise rigtig meget og hurtigt, hun plejer ikke at spise så hurtigt, jeg prøvede at få hende til at slappe lidt af, men pludselig begyndte hun at hoste, og hun træk overhovedet ikke vejret, hun lagde sig ned og jeg ringede straks til dyrlægen, hun sagde jeg skulle holde hendes hovede nede til hun kom og det gjorde jeg også.. så hun kom med slager og alt muligt, og Zhipa kastede rigtig meget op, hun fik kraftig blodnæse som hun blev nød til at stoppe bagefter, til sidst fik Zhipa det wap op som hun havde slugt (uden at ha' tykket det) hun var helt bedøvet og skulle ud på folden. og hun er stadig meget sløv, og nu skal hun have flydene kost i nogen uger smiley ..
- blev godt nok bange, og jeg er det stadig, nu gik det lige så godt! :'/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :'( - ÅH NEJ !
  • #1   1. sep 2008 Stakkel, Det skal nok gå nu hvor dyrlægen har fået det hele ud, så der er ikke noget at være bange for mere smiley Alt skal nok gå smiley

    Hilsen Sabrina


  • #2   1. sep 2008 nej, men jeg blev godt nok bange og forskrækket,
    der var bare blod overalt, og hun kastet op hele tiden,
    har ALDRIG set sådan noget før smiley
    så jeg tig det ikke så godt, for jeg gik i panik og handlede slet ikke,
    så det var godt min veninde og damen hvor hun er opstaldt, at de kom og hjalp mig. men det var godt nok noget af et chok, og hun er stadig meget døsig (staves?) smiley


  • #3   1. sep 2008 Kender det godt, oplevede noget lign. med min traver, han fik spiserørsforstoppelse og kastede også meget op og sådan, der skulle også en masse slanger til, jeg var også helt ude af den havde heldigvis også en veninde og hendes far til at hjælpe så det var godt, jeg skulle også holde ham under opsyn og trække med ham i løbet af natten så var der ude hver 2 time og trække med ham så han kunne blive rigtgi frisk.. Han fik det fordi han havde været bedøvet og så fordi han godt kunne se mere vågen ud end han var, så satte ham ind i boksen fordi han så vågen nok ud og så spiste han hø som han så ikke kunne ordentlig fordi han stadig var bedøvet så det er trist, men så længe de får det hele ud er alt godt, og ja den er stadig døsig for det er en hård omgang for en hest smiley

  • #4   1. sep 2008 ja, det var også spiserørforstoppelse hun havde fået smiley
    og det så jo så voldsomt ud, da hun også fik blodnæse og det strømmede bare ud.. men jeg skal også holde øje med hende hele tiden, og hun skal havde hovedet nede, også får hun sådan noget "kornsuppe" , som hun skal have i nogen uger fordi at det kan have skadet spiserøret smiley


  • #5   1. sep 2008 Ja, det er bestemt ikke rart ...

  • #6   2. sep 2008 neej, det er slet ikke rart smiley
    og igår da jeg var ude ved hende, ville hun SLET ikke snakke.
    hun vendte bare røven til alt og alle, ingen kunne komme til hende.
    ørene HELT tilbage, og hun sparket ud efter de andre heste, bed ud efter dem, og mig og min veninde kunne heller ikke komme til hende.
    og det gjorde det bare endnu mere hårdt og svært, så jeg ringede til dyrlægen og hun sagde at det kunne være fordi at bedøvelsen var holdt op med at virke og at hun havde ondt nu, så jeg skulle lade hende være indtil på torsdag smiley


  • #7   2. sep 2008 Uha sikken en oplevelse!!! Håber hun bliver sig selv igen.

    (",)


Kommentér på:
:'( - ÅH NEJ !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce