{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Zac Eron: sådan tackler jeg berømmelse {{forumTopicSubject}}

Zac Efron: Sådan tackler jeg berømmelsen
04/09/08 10:51
At være Hollywood-stjerne er et tveægget sværd for Efron

De tusindvis af fans og den massive opmærksomhed fra fotograferne er en blandet fornøjelse for Zac Efron.

- Man opdager nok først berømmelsen når den forsvinder. Men det er bare så vigtigt for mig også at kunne foretage mig noget normalt, siger den 20-årige skuespiller til Teen Vogue.

- Jeg vokser op under et forstørrelsesglas, og jeg prøver at komme fri af det og leve mit liv.

Sammen med kæresten Vanessa Hudgens kan Zac snart ses i den tredje High School Muscial-film.

- Nu er det alvor. Der er meget på spil. Store beslutninger skal træffes. Hvilken uddannelse skal man ta’? Hvad sker der med pigen? Det bliver sjovt at se Troy blive en mand, siger Zac.


Zac og Vanessa i High School Musical 3: Senior Year

I sin sparsomme fritid hygger han sig med at spille basketball og stå på skateboard, og han har Coldplay, N.E.R.D. og Modest Mouse på sin iPod. Han er allerede ved at slippe statusen som teenstjerne med den romantiske komedie 17 Again og periodefilmen Me and Orson Welles.

Under forberedelserne til de nye film har han set en masse klassikere. Blandt andre Marlon Brandos I Storbyens Havn og Paul Newman-filmene Hajen og Det Handler Om Penge.

- Jeg er blevet en filmfreak. Jeg har fundet så mange film, jeg ikke anede fandtes.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Zac Eron: sådan tackler jeg berømmelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce