{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

HMS Kursus {{forumTopicSubject}}

Kursus med Truels Vallø Bisgård d. 15-16 Novenber 2008


Så er der nu muligheden for at deltage i kursus med Truels Vallø Bisgård, på fyn.
Truels er uddannet heste adfærds terapeut på Etologisk institut med speciale i indlæring for heste, uddannet i tankefelts terapi, samt er heste og ride terapeut.

Pris for weekend kursus:
1500kr pr deltager med hest. Der er 6 pladser med heste. Og ca. 4-5 uden hest. Skriv for pris uden hest.
Lørdag. 9-17 TFT. 19-21 Indlæring, træning og holdning. Jeg kan give 6 TFT behandlinger på en dag
Søndag. 9-17 Individuel undervisning af ryttere. Med headset og lyd til alle.
Citat fra Truels hjemmeside:
Jeg er uddannet fra Etologisk Institut, Høng, med speciale i indlæring for heste og hunde, og har desuden deltaget i forskellige kurser i ind- og udland. Jeg er inspireret af mange trænere, men mest af hestene og hundene!
Jeg udfører sjældent mirakler, men arbejder med dyr og ejer for at finde en løsning der passer dem. Jeg tror på at de fleste af os mest af alt ønsker et harmonisk forhold til vores dyr.
I mit arbejde har jeg fokus på relationen og kommunikationen mellem dyr og menneske. Forstår vi hinanden?
Respekterer vi hinanden?
Det er forudsætningerne for at være sammen.
Hesteforstand er forståelse af hestens adfærd, fysiologi og indlæringspsykologi.
Konfliktfri Kommunikation er at forstå hinanden.
Ridning med Hesteforstand og Konfliktfri kommunikation opbygger hestens fysik, tillid og evner med rytter.
Hvis du ved hvordan Hesten lærer, er der større chance for at den forstår dig!
Mange af vores problemer med heste skyldes helt enkelt, at hesten ikke forstår hvad det er vi vil.
Konfliktfri kommunikation er en mulighed for at forstå din hest bedre, og arbejde med den på en måde, der hele tiden sigter på at forbedre jeres relation - med udgangspunkt i Hestens naturlige adfærd, psyke og fysik,samt indlæringspsykologi. Undervisningen giver mulighed for at se, hvad der går godt med din hest, og forstå hvordan det kan gå bedre, både på jorden og på hesten.
Med Konflikt Kommunikation er alle signaler indlært på en måde så hesten forstår dem. Samtidig opøves evnen til at forstå hestens signaler. Når vi forstår hinanden mødes vi. I dette møde opstår glæde og skønhed!
Når hesten forstår, slapper den af, når den slapper af, sænker den hovedet, når den sænker hovedet kan den harmoniske ridning begynde!
Hesten har ikke bare begge ben på jorden, den har alle 4!
TFT Tankefelts terapi:
Tankefeltterapi er en naturlig, medicinfri tilgang med hurtige resultater som kan dokumenteres med hjerterytme variations måling.
Nogle eksempler på problemer som er blevet behandlet med TFT:
• Angst og panik – at give slip på angst og bekymring
• Stress management – håndtering af stress ved finansielle forhold
• Problemer i forhold til andre – at klare vanskelige mennesker
• Misundelse, jalousi og “Kærligheds sorger” – ændre mønstre I forhold til andre
• Evindelig udsættelse af problemet eller opgaven, at overkomme frygt og konfliktskyhed
• Depression
• Tvangstanker og besættelse
• Akutte traumer
• Vrede og raseri – kontrol af vrede mod egne børn
• Sorg
• Social angst
• Angst for at tale til forsamlinger
• Højdeskræk
• Flyskræk
• Tandlægeskræk, angst for scanning og andre medicinske procedure
• Alle almindelige fobier
• Fysisk smerte – at håndtere kronisk smerte eller sygdom
• Afhængigheds problemer
• Vaner i forbindelse med afhængighed
• PTSD - Post Traumatic Stress Disorder
• ”Sceneskræk” – eliminering af eksamens angst eller nervøsitet ved interview
• Selvudslettende adfærd – manglende selvsikkerhed
• Irrationel skyldfølelse
• At opnå den rette kropsvægt
• Bedre selvværd
• Manglende mod til at følge sine drømme
Har du en dårlig rideoplevelse, er styrtet, eller har angst ved ting oppe op heste ryggen, kan TFT hjælpe dig. Det er helt fantastisk hvor meget TFT kan hjælpe, og totalt fjerne den dårligt følelse inde i en.
Læs mere om Truels på http://happyhorses.dk
Læs mere og TFT på http://klinikantonio.dk/hvad-er-tft/mere-om-tft.html

Tilmelding er bindende og skal ske til Anne F. Bøjsen, 61607541, anne-forsberg@hotmail.com

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
HMS Kursus

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce