{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

HMS Kursus {{forumTopicSubject}}

Kursus med Truels Vallø Bisgård d. 15-16 Novenber 2008


Så er der nu muligheden for at deltage i kursus med Truels Vallø Bisgård, på fyn.
Truels er uddannet heste adfærds terapeut på Etologisk institut med speciale i indlæring for heste, uddannet i tankefelts terapi, samt er heste og ride terapeut.

Pris for weekend kursus:
1500kr pr deltager med hest. Der er 6 pladser med heste. Og ca. 4-5 uden hest. Skriv for pris uden hest.
Lørdag. 9-17 TFT. 19-21 Indlæring, træning og holdning. Jeg kan give 6 TFT behandlinger på en dag
Søndag. 9-17 Individuel undervisning af ryttere. Med headset og lyd til alle.
Citat fra Truels hjemmeside:
Jeg er uddannet fra Etologisk Institut, Høng, med speciale i indlæring for heste og hunde, og har desuden deltaget i forskellige kurser i ind- og udland. Jeg er inspireret af mange trænere, men mest af hestene og hundene!
Jeg udfører sjældent mirakler, men arbejder med dyr og ejer for at finde en løsning der passer dem. Jeg tror på at de fleste af os mest af alt ønsker et harmonisk forhold til vores dyr.
I mit arbejde har jeg fokus på relationen og kommunikationen mellem dyr og menneske. Forstår vi hinanden?
Respekterer vi hinanden?
Det er forudsætningerne for at være sammen.
Hesteforstand er forståelse af hestens adfærd, fysiologi og indlæringspsykologi.
Konfliktfri Kommunikation er at forstå hinanden.
Ridning med Hesteforstand og Konfliktfri kommunikation opbygger hestens fysik, tillid og evner med rytter.
Hvis du ved hvordan Hesten lærer, er der større chance for at den forstår dig!
Mange af vores problemer med heste skyldes helt enkelt, at hesten ikke forstår hvad det er vi vil.