{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Dig selv {{forumTopicSubject}}

Hvor meget gør du ud af dig selv efter du er blevet mor???.. Er du "ligeglad" og duller rundt i Jogging buks og bare ligner noget katten-har-slæbt-med-ind-kl - noget..
Eller er du forsat som i"gamle" dage hvor du ingen barn/børn havde..

Da jeg for 24 år siden (19984) fik mit første barn var jeg ikke ret gammel, der var jeg ret OBS på mit tøj/mig selv og ikke mindst min vægt.

Jeg havde fået et par strækmærker og nøøj det var slemt jeg stor tuede da jeg så dem..

I 1988 fik jeg et barn mere en lille dreng på 2700 gram, jeg fik flere strækmærker under graviditeten og jeg var rædsels slagen da de sagde barnet sku´ tages ved Kejsersnit (han var en sædefødsel)

I 1998 fik jeg en dreng mere, tog 22 kg på og lignede "Befri Willy" der kom en KÆMPE baby på 4600 gram og 56 cm, igen fik jeg strækmærker og blev igen en hysse..

Har siden måtte sloges med ekstra kg i snit er det 14 kg jeg konstant slås med, men har ikke opgivet.

Jeg bruger en 44 i buks og en str 95C i BH er 176 cm høj så mon ikke det er godt nok noget...

Jeg bære makeup hver dag, farver håret når jeg lige syntes og vil have den fornøjelse at kunne købe mig et eller andet mindst en gang om måneden til mig selv..

Hvad med dig mor, er du blevet kedelig???..

HIlsen
JJ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dig selv
  • #1   8. okt 2008 tjaaa
    til hverdag er jeg nok lidt kedelig, ´men skal vi i byen , så bliver der også gjort noget ud af det.
    Fik kun 3 strækmærker efter 2 fødsler, så det gjorde ikke så meget.
    Men tog tilgængæld på og slåsser med de sidste 20 kg.
    og det er nok også dem , der gør at jeg ikke gider alverden til hverdag.
    Har altid gjort meget ud af mig selv før jeg fik børn og mange heste.
    Men sætter da altid lige håret og tager mascare på inden jeg går ud.


  • #2   8. okt 2008 Hmm ja i hverdagen ligner jo nok noget katten har slæbt med hjem, men som Linda skriver, så bliver der også gjort lidt ekstra ud af den når man skal i byen (sker Sjælden)...

    Da jeg fik min den først (som nu er snart4år) Fik jeg ingen strækmærker, tog 20kg på mens jeg ventede hende, men 2mdr efter havde jeg tabt 25kg, så tabte lidt for meget smiley

    Men da jeg så fik min søn (som nu er snart 1år) Fik jeg en smugle strækmærker. Tog 18kg på, men tabte kun de 15kg, så lidt blev siddende på min normale tynde krop... (heldigvis da) ;O)

    Jeg bruger 38-40 i bukser (før brugte jeg 36), 184høj, vejer 64kg... Så lidt har jeg da tage på, men der skal ski lidt mere på kroppen...

    Selvføgelig sættes håret inden man tager hjemme fra, og en gang i mellem, (Når jeg husker det) så kommer der også lige lidt mascare på...

    //pia


  • #3   8. okt 2008 Jeg gør da noget ud af mig selv hver dag.... ikke hver dag jeg duller håret helt op men har altid make up på, tøjet er det samme som før jeg fik børn, måske gør jeg endda mere ud af det nu.... ja ja selvfølgelig ikke det samme tøj... he he he men tænker meget over det...
    Jeg fik ingen strækmærker selvom jeg gik fra 50 kg til 80 kg i graviditeten og jeg har tabt dem alle, eller dvs. jeg har måske 3-4 kg tilbage, men det gør ingenting for jeg har aldrig kunne tage på, så det er ok.... de kunne dog godt sidde lidt anderledes, men hvem har det ikke sådan!! he he


  • #4   8. okt 2008 Hmm...nej det vil jeg ikke sig jeg er;) Men bruger ikke så mange penge på mig selv mere.. de går til børnene og hestene 0;
    Jeg bruger også sminke hver dag.. ellers har jeg "griseøjne" smiley
    Jeg har født 3 børn en på 5 år, 12 år og 14 år, gift og har holdt kobberbryllub for 2 år siden.
    jeg er 36 år, 156 cm, 48 kg... så jeg er en af de lille;)
    har da fået et par strækmærker, men ikke noget der genere mig, så må sige jeg er en af de heldige;)


  • #5   8. okt 2008 Jeg nægter at blive "kedelig" blot fordi jeg har valgt at få 3 vidunderlige børn og har hest og hund.. Jeg er først og fremmest KVINDE (*GG*)

    Bliver faktisk en smule trist når jeg ser kvinder der før var både smukke og livlige i deres ydre og så når de får børn så daler det til NUL punktet.. Hvad sker der lige dér... Blot fordi vi HAR født eller HAR heste, skal vi da ikke gå rundt og ligne gamle karklude vel... Det fremmer da bestemt ikke mænds lyst til at se den vej hvor man går ;o) Og hvem kan ik lide et fræk skæv og lidt provokerende mande blik/smil..
    Jeg føler mig kvindelig og lækker og sexet når jeg får det blik, også selv om jeg er en 42 årige gammel pi´ dermed er det jo ikke sagt jeg er gået i standby-mote.... *GG*

    Håber i kan tåle min lige-fremme-måde at skrive på.

    Hilsen
    JJ


  • #6   8. okt 2008 HIHI
    jamen giver dig helt ret JJ, og så elsker jeg ærlige mennesker.

    Ja, jeg er så også fast besluttet på at se lækker ud igen, min mand gik igang med at tabe sig for 4 uger siden og hold da op, det går stærkt.
    Så må også hellere få taget mig sammen.

    Kunne da være dejligt, at andre også syntes man så godt ud. hihi


  • #7   8. okt 2008 Lige et sidespring Linda T, nøøøøøj hvor er jeres heste mums... (det har du med garnti hørt 100 million gange).. Jeg er ikke udpræget Freiser fan, men jeg kan godt erkende at den er gude smuk i hele dens pragt og ynde.

    Linda T selvfølgelig ser du da godt ud, du ved mænd er efter naturens orden "huntere", og de jager kun det de syntes om, og det de ved de kan se genetisk fremtid i dvs formere sig.. Og jeg er bestemt ikke ironisk jeg er alvorlig, det er bare skrevet på en lidt "sjov og spøjs måde"..

    Og hvor har jeg så den viden fra, jamen den er da enkel jeg har været i en branche i en del år (7 år) hvor jeg tog "pulsen" på Hr og Fru Danmarks sexliv.. :o) Har haft "søde" Homepartyer (så har i nok gættet det selv ;o) )

    Hilsen
    JJ



  • #8   8. okt 2008 Fuld stændig enig JJ...smiller..


  • #9   8. okt 2008 Ja ser nok ud som jeg gjorde inden jeg fik børn...

    jeg klæder mig pænt, og går i mærke tøj og sådan, præcis som jeg gjorde inden børn.

    Har da et par hvide strækmærker, men er heldigvis så fit at man ikke kan se dem...
    Har tabt alt det jeg tog på under graviditet, (18 kg), så det er jeg glad for, så tøjet er samme str. Er 160 cm høj, vejer 54 kg. Så bruger 26/27 i bukser, og S/M i bluser. Og så en belastende ting BH 70D, det er ikke til at finde....

    Går altid med mascara, tager kun mere på hvis vi skal fint i byen.
    Mit hår er jeg ikke så god til, det er lysnet af solen, og så er det langt, så er ikke for god til at lave andet end hestehale...

    Og jeg ville gerne være slobrun, men kan ikke tåle solen, (har fregner og røde pigmenter), så jeg spiser mange gulerødder, det giver sund kulør....


  • #10   8. okt 2008 JJ : Jamen manget tak for kommentaren om vores heste. =0)

    Selvfølgelig er jeg lækker, det syntes min mand da GG.
    og mine børn, det er så dejligt når den største (snart 7 år) siger" nøj mor hvor er du smart i dag" så får han lige en ekstra krammer. =0)

    Jo Jo jeg har gættet *LOL*


  • #11   8. okt 2008 Dér kan du se Linda T at manden syntes du er en smækre lækker kone/mor og ikke mindst elsker.. For havde han ikke øje for det, så var han gået udenom, enten ved at kigge dybere i kvindekønnet genrelt eller også havde han "spist ude" og ikke hjemme.. :o) Derfor mener jeg også det er vigtigt at forblive KVINDE fuldt ud, også selv om der er kommet strækmærker - ekstra kilo - flade bubs (bryster)..

    Jeg selv kæmper med de 14 ekstra kg og stræk mærkerne tjaa de er blevet blege med årene, de får lidt sol og god creme så er de til at leve med..

    Manden i ens liv skal holdes til ilden, han ser ikke det vi ser (åndsvagt skrevet men det er sandt), så ud og bliv smuk igen selv om tiden er knap..

    Linda T nååå så du har gættet hvad jeg har syslet med i 7 "stive" år *LOOOOL*

    Hilsen
    JJ



  • #12   8. okt 2008 Når jeg skriver tiden er knap, så mener jeg at vi har rigeligt at se til i hverdagen, men 5 min eller ½ time det ER der plads til..

    Hilsen
    JJ


  • #13   9. okt 2008 he he
    Ja heldigvis er han stadig helt vild med mig og er den bedste mand på jord.
    og må sige at kan man altid finde, bare lidt. Det kan være svært, men Som du skriver JJ ja 5 min er der da.

    Ja , det har jeg gættet HIHIHI


  • #14   10. okt 2008 Jeg var lige ude og handle lidt i dag inden weekenden begynder...

    Så mgi godt om endda så godt at jeg faktisk glemte brød til i morgen... HOld fast piger for jeg så faktisk 8 ud af ti kvinder med børn ligne noget-katte-vitterlig-har-slæbt-med-ind noget.. Jogging buks/minus BH (store bryster der hang) Det er sgu grimt!.. Håret der ikke var redt og armsved´s lugt... Og så i de der forbistret OSTE SKO i de der SKINGRE pang pang farver... wrææææl siger jeg bare.... Jeg følte mig GUDE SMUK ved siden af, selv om jeg er en str XL... Jeg svor at never ever Jogging buks til mig efter at have født barn nr 3 og den har jeg holdt.

    Hilsen
    JJ


  • #15   10. okt 2008 undskyld men mgi = mig sorry...

    Hilsen
    JJ


  • #16   6. feb 2010 Jeg var 'meget' ung da jeg fik mit første barn.. Som idag er 14.. Og jeg skal til sygehus idag, da min familie, og jeg venter på et nyt medlem.

    Jeg vil nu ikke kalde mig for kedelig, men, ansvarlig, da jeg som barn, har oplevet, noget meget grimt i mit liv.. Og, det vil jeg ikke ha', at mine børn skal opleve det samme.. Jeg er stadigvæk ung og frisk, og har stadigvæk en god røv smiley hver anden fredag, er jeg i byen, men mine veninder, og hygger.. Og jeg går med sminke, når det kun er noget særligt, eller vidst jeg ser lidt træt ud, som jeg gør for det meste..

    jeg er 183 cm høj, og vejer (uden barn) ca. 72 kg, og er 31 år gammel.


Kommentér på:
Dig selv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce