{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min nye traver <3
  • #1   10. okt 2008 jeg så det super
    - TILYKKE smiley


  • #2   10. okt 2008 Det er da ikke "din" traver, min veninde har passet ham i snart 2 år, og hun har gjort et KÆMPE stykke arbejde med ham! Han har tjent næsten 200.000 mens hun har passet ham...

  • #3   10. okt 2008 Maj:
    SLAP da af!
    men det har den sgu da ikke en skid tjemt så mange, Jerry skovhar nemlige flere end den, så synes bare du lige " klapper hesten!"


  • #4   11. okt 2008 Nej det er ikke min men det er min nabo som ejer den og jeg var med til at passe den da den var lille og stod i Århus

  • #5   11. okt 2008 Jeg fatter da simpelthen ikke at i skal hidse jer SÅ meget op???

    Hvad er det lige du blir så hidsig over, nu er det altså min veninde Tine som har med hesten at gøre i det daglige og hun har virkelig gjort et stort stykke arbejde med hesten, og det er ABSOLUT INGEN kritik af Kristina som har haft noget med Heavenly at gøre da han stod i Århus, men derfor har han da udviklet sig siden skiftet til Axel, og hvis i vidste hvor mange timer min veninde bruger på den hest hver dag!

    Derfor syntes jeg det er "forkert" at skrive at det er "sin" hest, når den står i Birkerød og bliver passet og trænet af andre....


  • #6   11. okt 2008 Hallo du kan da være lige glad med om hun har den oprettet, for der er jo ikke nogen af jer der ejer den rigtig.
    i passer den jo kun så MÅ i jo ikke have den oprettet men det er folk da lige glade med !


Kommentér på:
Min nye traver <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce