{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

HJÆLP- giv mig forslag/gode råd!!! {{forumTopicSubject}}

hej alle:D
- Frenja som er en af mine hypper...
Hmm ja hun er høj af en islænder hun er 142, så hun er en stor dame, altså forstå mg ret heh hun er ik fed det ikke det jeg mener. Hun er bare meget svær at samle. Men det har jeg fået hende til i de fleste gangarter undtaget tölt fordi problemet er hendes tölt. Har kun fået et par skridt ud af hende ikke en gang med vilje, så ved ikke hvad jeg gjorde:/

.. ja altså har tilredet skræmte, stædige. svære osv islændere så kender virkelig mange metoder. Ikke for at prale skal i ikke tro men.. ja vil selv sige jeg er en virkelig god rytter har jeg også fået af vide af folk som er megetMEGET gode til det med islændere, kan virkelig meget inde for Horsemansip, tilridning, gangarter, og ja mange ting. Har også selv tilredet min Hjalti og vi kommet meget langt han er bare fantastisk super god. Men kan bare ikke få Frenja til at tölte, prøver mange ting og bliver ved. Jeg har en virkelig god underviser, hun kan bare det med islænder, for mig er hun herre god. Hun hjælper mig altid, vi snakker godt osv. Men på grund af flytning, kan jeg ikke få undervisning af hende mere:(

1) prøver at finde en der underviser, hvis i kender nogle så sig det endelig. Jeg er flyttet til valsgård. 5 km fra hobro.

2) hjælp mig med frenja, kom med råd/forslag

Det ville være dejligt med noget hjælp:D!!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP- giv mig forslag/gode råd!!!
Kommentér på:
HJÆLP- giv mig forslag/gode råd!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce