{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Mærkeligt {{forumTopicSubject}}

Hver gang jeg går ned og henter min hest fra fold, så når vi begynder at trække hende, så går hun lidt og stopper så op og spreder bagbenene, så samler hun dem igen og går lidt videre, efter nogle skridt stopper hun op igen, og enten spreder hun benene ellers står hun bare med samlede ben, men hun vil ikke gå, sådan står hun lidt og så går hun lidt videre. Sådan fortsætter hun så et stykke tid. En af gangene tisser hun.
Så går jeg op og strigler og sadler op. Når vi så rider til undervisning, så skal jeg ride i 10 min på en grusvej, for at komme der over, så skal jeg stige af og trække over noget græs, hvor der er nogle låger vi skal igennem. På det græs der, der gør så igen det der som hun gør på folden. Det kan efterhånden tage 5-10 min at komme ud fra folden og igennem lågerne.
Jeg ser hende slet ikke tisse på folden, det er kun der når jeg trækker de stykker der med hende.

Det skal lige siges, at jeg har ringet til dyrlægen, og hun har ingen anelse om, hvad det kan være, så hun kommer på mandag.
Vil bare høre, om nogen af jer har prøvet noget ligende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkeligt
Kommentér på:
Mærkeligt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce