{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

hvad skal jeg gøre.. {{forumTopicSubject}}

ja min part er så pisse sur KONSTANT.
det er mega provo man ikk bare kan gå over og nusse med hende.. eller strigle hende ordenligt. blir snart bange for hende (åhh neij ) smiley
her kommer mit spørgsmål hvad skal jeg gør?? '
det hun gør: man ka sakkens nusse hende i hovde hvis man går hen mod maven og rykken begynder hun at spidste tænderne og ligger ørene helt ned. og hvis man er uheldig så blir man bidt. det er såeh trælst også når man ligger sadlen på så begynder hun også på det der, heldigvis er hun ikk begyndt at sparke... -hun hader nermest andre heste. hun står ved siden af 2 hopper (er hun selv) så når der er mad i boksen så begynder hun at forsvare sit mad. beynder at mide og losse mod de andre heste, hun er ved at smadre boksen.. har engang prøvet at bli jagtet ud af boksen fordi hun blev så sur. nåede heldgivis lii at lukke lågen (døren) ellers havde hun ramt mig.. men det gik udover døren/lågen. der kom en kæmpe røj sky efter mig fordi hun havde bakket hele vejen.. også sparket en del spåner efter mig.. fuck hvor blev jeg bange.. hun er desværre rideskole hest og blir behandlet a lort til.. nogn gange ka jeg ikk klare stedet men der er så mange dejlige mennesker der ude og ponyen som jeg elsker..
har på fornemmelsen hun har ondt i rykket.. fordi rideskole heste de får jo bar smidt en sadl på og færdig bom..
men jeg fatter ikk hvordn hun kan være så sur..?

pliss hjælp.. hvad skal jeg gøre? hvorfor er hun så ondskabsfuld ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal jeg gøre..
Kommentér på:
hvad skal jeg gøre..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce