{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

igen, igen, igen...:( HALt {{forumTopicSubject}}

mIg og min veninde ville prøve at få jose og vores shetlænder med i skoven idag... vi nåede ikke så langt for jose var ikk i sit gode hjørne.. vi endte nede i grøfterne og bakkede og det hele men så da vi kom op på rideskolen igen fik vi ind i det lille ridehus og jose var så underlig, hun bakkede og alt muligt og ville ingen ting... jeg fik hende så frem og hun gik i galop og så tænkte jeg, nå ja lad os bare få noget af energien væk, men lidt efter bakkede hun igen.. og hver gang jeg red føltes det underligt som om hun haltede. jeg prøvede så at trave så min veninde ku se det, men hun var ikk helt sikker.. så prøvede jeg at hoppe af så min veninde kunne løbe med hende og DER ku jeg se hun var HALT, men jeg var stadig ikk sikker så vi ledte efter nogen der ku hjælpe .. vi fandt en og hun kiggede mens jeg travede og hun sagde "ja den har det ihvertfald ikk godt" smiley rimelig øv... vi mærkede på benet og det var lidt varmt, men hende der kiggede på jose sagde at det lignede at det startede helt oppe fra knæhasen smiley er det ikk slemt så eller hva? jeg har ikk rigtig styr på det-.. Min egen ridelærer var der ikk så jeg ku ikk spørge hende, men skal derover tidligt imorgen så hun kan se hvor alvorligt det er..

sku bare ud med det.. det er rimlig øv nu når vi er så godt igang igen og lige er kommet os over et forløb hvor hun var halt i ca 2 måneder og genoptræning i 6 uger....
håber virkelig ikk det er slemt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  igen, igen, igen...:( HALt
  • #2   8. dec 2008 Jaah det siger jeg også, men kommer lige fra rideskolen og hun var kun lidt halt, men de var i tvivl om hun bare gik på den vraltende måde... Men selvom hun er lidt hált skal jeg ride hende for hun er nødt til at blive mere halt før man kan se hvad det er.. og det kan også bare være hende der spiller halt..

Kommentér på:
igen, igen, igen...:( HALt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce