{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den sjoveste film??
  • #1   7. dec 2008 Den perfekte komedie har "det hele"... en god morale/pointe, intelligent, sofistikeret humor med skarpe og kvikke replikker og morsomme situationer, og efter min mening må den også gerne indeholde lidt "fald-på-halen" komik, men det er en hårfin balance imellem intelligent og plat. smiley Og der FINDES faktisk også intelligent "fald-på-halen-komik" efter min mening... smiley Desuden er INGEN film god, hvis den ikke indeholder en god historie... en god komedie skal have indhold; en fængende og gerne original historie. Den skal ikke bare være joke på joke... der skal indhold med. smiley

    Personligt synes jeg, at Adam Sandler har lavet flere geniale komedier; han rammer ofte den helt rigtige blanding af kvikke replikker, en original historie og en god morale krydret med en portion sukker og lidt "fald-på-halen" komik. Ind imellem bevæger han sig på grænsen til det platte, meeeen selv om nogle af hans film er bedre og sjovere end andre, så mangler jeg endnu at se en Adam Sandler-film, jeg slet ikke har kunnet finde noget positivt at sige om. smiley

    Yndlingskomedie? Puha, den må jeg melde pas; der er så mange suveræne komedier derude, at jeg simpelthen ikke kan vælge én enkelt ud. smiley


Kommentér på:
Den sjoveste film??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce