{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen gang i salget
  • #1   27. jan 2009 Det er på grund af finanskrisen. Vi har også haft hest tilsalg længe, og ingen tør købe..

  • #2   27. jan 2009 Carina: Det hænger meget sammen med krisen, for det er uhyggeligt billigt at købe rigtig gode heste på Island. smiley

  • #3   27. jan 2009 Ja, self er der det. smiley Jeg har lige købt.
    Men ja, folk kigger mere hest på Island.


  • #4   27. jan 2009 Der gik ca. et år før vi fik solgt Krokus

  • #5   27. jan 2009 jeg fik solgt gæfa for 45.000, da var hun ikke endgang sat tilsalg endnu xD, og stallone efter 2 uger smiley

    jeg må være heldig ?! smiley


  • #6   27. jan 2009 gæfa solgt slutningen af (hun bliver først hentet april.) - november stallone solgt - starten af december smiley

  • #7   27. jan 2009 du menner vel (noget specielt i købers øjne)

  • #8   27. jan 2009 Jeg har fået en henvendelse nu - fordi jeg var åben for bud. Hun ville give 30.000 for ham, så nu må vi se (:

  • #9   27. jan 2009 Carina: Ja, så må vi håbe de passer sammen (: Kryds gerne fingre.

  • #11   27. jan 2009 jah, sys heller ik der sker så meget, men håbr da. har allerede solgt 2 heste det sidste halve år, så håber bare snart at komme af med en mere smiley

  • #12   27. jan 2009 Der hvor min hest står, er der tre heste til salg, og jeg kender en anden, der også har hest til salg. De har alle været til salg siden september oktober smiley

  • #14   28. jan 2009 signe og andri 4-ever !
    Som Nicole siger, er det utroligt svært at bedømme når man ikke har set hesten IRL. Men Blossi er desværre også en hest der er svær at beskrive - desuden har vi sat prisen lidt højt med vilje, så folk altid vi prøve at få en til at gå ned.
    Vi regner med at få ham solgt til 35.000, som han bestemt er værd!


  • #15   29. jan 2009 Hmm Nu kender jeg jo ikke til hans afstamning, da jeg ikke har forstand på det... Men i mine ører lyder 40.000 kr. altså også af lidt meget for en 7 års hest, der er ude af form, 129 i stg. og kun har middel løft og frisk vilje.

    Det lyder ikek som en hest der kan gøre sig på stævnepladsen, i hvert fald ikke uden en amsse træning. Derudover er han jo ikke en hest alle kan ride hvis han er lidt vel frisk, men samtidig ret lille, så det er ingen herrehest.

    Det er ikke for at være tarveligt, men det er måske netop prisen der gør at henvendelserne udebliver. synes klart at de 30.000 kr. lyder mere rimeligt.
    Tror at de heste der nemt kan sælges for tiden er gode stabile skovtursheste for en billig penge, eller heste med seriøst stævnepotentiale.


  • #16   29. jan 2009 GÅ EFTER BOLDEN! - ikke hinanden. det er ikke jeres job at vudere prisen på andres heste. bare lige en lille husker herfra smiley

  • #17   29. jan 2009 <b>Salli P:</b>
    Nu må jeg sige at det jo er mit problem hvor højt prisen er sat - og ikke dit.
    Hvis han får den rigtige rytter på ryggen - kan han utrolig meget! Jeg må sige at han er godt på vej i form igen, og hans løft noget også bliver højere med den rigtige rytter.
    Jeg er ikke prof., og der er mange andre der kan få ham til at gå bedre osv., og det er der altid. De skal ikke være meget bedre end mig for at få ham til at gå godt.
    Desuden, som der også står skrev i annoncen, er han en svær hest at beskrive.
    Men jeg synes bestemt! at han er 35.000 værd, og derfor har vi sat prisen lidt højt med vilje.
    Vi skal måske gå ned i 30.000, men jeg kan vente!
    Ja, undskyld hvis jeg lyder sur, men jeg er bare så træt af at blive jordet af folk der siger han ikke er pind værd. (Måske ikke det du mener i dette tilfælde) Jeg har tilmeld fået sagt at jeg ikke har lagt noget arbejde i ham, som jeg virkelig har.
    Vi gav jo desværre 28.000 for ham, før han kunne tölte. Det var nok en lidt høj pris, men han er efter deres bedste hoppe.
    Og han kan virkelig meget iforhold til vi købte ham - derfor er han sat til det han er!

    <b>stine A: Carina P:</b>
    Tusind tak (:



  • #18   29. jan 2009 Wow. Ro på tøser.

    Jeg er virkelig ikke ude på at fornærme nogen her. Prøver blot at påpege at pris trods alt har ngoet at gøre med om man kan få noget solgt. Lige for tiden kan man ikke sælge heste til noget der minder om overpris... Det jeg mener er at man tvært imod nok blvier nødt til at acceptere en noget lavere pris end førhen.
    Måske du skulle skrive noget af det i annoncen som du lige har forklaret mig, for det er da en interessant viden, på teksten at bedømme ville jeg nemlig som køber tænke at det var for dyrt. Skriv også gerne noget om hans sind. he he hvis han altså er en sød og rar hest, men det lyder det til at han er) Femhøv hans gode sider og skriv om hans potentiale. Tænk på at køber skal fanges i annoncen. Hvis de vælger fra der, kommer de jo desværre aldrig ud og ser din hest.

    Det var virkelig ikke ment som en tarvelig bemærkning!


  • #19   29. jan 2009 <b>Salli P:</b>
    Jeg er glad for du nævner det - tak!


  • #20   29. jan 2009 Selv tak og beklager at det ikke fremgik tydeligere af første besked. Helt klart min fejl.

  • #21   30. jan 2009 Sys os det er træls! har os haft Trold til salg i et godt stykke tid nu..

Kommentér på:
Ingen gang i salget

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce