{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Hvad er en fair pris ? Hjælp - Please {{forumTopicSubject}}

Jeg står og søger en fair pris på samson hvad vil i skyde ham til ?

Navn : Ågerupgårds Samson
alder : 3 år
Køn . valllak
gangarter : Middel

tildridningen er lige begyndt, og han har hidtil haft rytter på 3-4 gange, 3 gang red jeg en tur på ham alene .
han er nogenlunde styr, kan gå Ustabilt til bidet i skridt, han er redet i skridt og trav og enkelte gange i galop ved uheld : ) ..
han kan stoppes fra alle gangarter, svare nogenlunde på schencklerne .. god fremad drift og træder fint over ..

han kan stiges direkte op på, uden at hænge i sadlen eller lignende ..
han løfter pænt alle 4 hove, kan strigles og berøres over alt , har hverken stald fejl eller lignende ..
sød og nem at have med at gøre både på fold ,staldgang, bane og i boksen ..

han er ikke af den kraftige type dog heller ej af den spinkle han er kompakt og herved lige imellem ..
nerve fast unghest ..

hverken bider eller sparker, samt er han en rigtig nusse trold ..

han har rødt heste pas og er efter Laval vinstrup og Ågerupgårds Cindy ..

hans hale er dog ekstremt kort pt. pågrund af at nogle der førhen har lejet ham, bandt en hale bandage for stramt på og herefter lod den forblive på (så vidt jeg ved) hale rodden forrådnede herved og der mangler han en del hår pragt bagtil, dette vokser dog selfølgelig ud igen ..

Kig evt Billeder og profil for vidre info eller skriv hvis jeg har undldt noget ..

hvad ville i skyde ham til ? UDEN udstyr

jeg har selv en pris i hovdet men ville lige høre hvad i har at sige : ) ..

Mvh Marina ..



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er en fair pris ? Hjælp - Please
  • #1   9. feb 2009 stave / tekst fejl er gratis, men bemærkede lige dette og der skulle stå han er nogenlunde styrbar og ikke han er nogenlunde styr

  • #2   9. feb 2009 Jeg ville uden at blinke med øjet sælge ham for mindst 18.000 kr....

  • #3   9. feb 2009 Bailey, ok tak for svar :b
    Louise, tak for svar : )

    Jeg kan allerede sige nu han sælges for minimum 10 tusind da han er mere værd for mig at beholde, og derved ride op til et nogenlunde niveau, jeg står ikke og skal af med ham her og nu ..
    men jeg havde selv i tanke at sætte ham til ca 15 tusind ..


  • #4   9. feb 2009 Det er bestemt også en fair pris... du må dælme ikke sælge ham billigere end 10.000 kr... jeg solgte min 2års plag for 15.000 - og fordi der er finanskrise så har det ikke nogen betydning for hvor meget ens hest er værd.
    Nu er jeg så også MEGET imod at forære en lækker fjordhest væk (bare fordi det er en fjordhest)... så det må du love mig ikke at gøre...


  • #5   9. feb 2009 louise, det gøre jeg skam heller ikke, han er en fin lille dreng : )
    så godt det var dig der havde alto, ham har jeg har store øjne for, jeg er helt syg med ham smiley blev helt skuffet da jeg så han var solgt til en bekendt : S hehe ..

    hvis i skulle give et skud i luften havd ville i så mene kofoeds be at the funny way er værd ? der står dato under billederne


  • #6   9. feb 2009 Det lyder godt.... at du ikke bare sælger ham for en slik...
    Ja det er Alto jeg solgte til en sød pige... jeg ser ham dog stadig da han stadig står der hvor hans mor står...
    Jeg havde ham jo til salg længe før der var nogen der gad at se på ham... mange skrev ihh hvor er han flot og bla bla... det kunne jeg ikke rigtig bruge til så meget...hehe... så først til mølle ... og hvem var lige møllen... jeg solgte ham bestemt ikke til hvem som helst..

    Med hensyn til Kofoeds Be at the funny way hvad han er værd... Jeg vil skyde på at du sagtens kunne få 10.000 kr for ham da han kun er 1 år... han er jo en lækker sag... jeg tror nu ikke at han bliver så høj, måske 143 i slutmål... Alto er nu som 2½ år 145 i stg....


  • #7   9. feb 2009 forståeligt nok, jeg skrev faktisk aldrig for pengene var der ikke lige : ) ..
    han er en lille skid xD, han fylder 2 år her i april måned .. og pt 140-42 i stang hehe, højden er bare ikk opdateret ..
    han skal godt nok ikke sælges men det er da meget sjovt at høre xD ..


  • #8   9. feb 2009 Okay... så er du undskyldt hehe.... ja så bliver han jo nok omkring de 145 når han er færdig med at vokse vil jeg tro...
    Jeg tror Alto bliver omkring de 146-7 i stg når han er færdig... han mangler bare en del fylde så han ikke ligner en plag... men han er yderst smuk når han gør sig til... også selvom han ikke gør, og så er han jo velopdragen, det er et STORT pluds de er det når de skal sælges...



  • #9   9. feb 2009 Enig med Connie*søgerparter* M

  • #10   9. feb 2009 Connie, han bliver i første omgang tilredet så han kan kaldes stævne klar. derefter får han lov til at stå, han bliver sat til salg når jeg får tid : ) og herefter vil prisen stige i takt med uddanelsen ..
    som sagt er jeg i ingen nød mht. salg, og han skal heller ikke sælges til hvem som helst ..

    tusind tak for dit svar : )


  • #11   9. feb 2009 Louise, Du er hermed undskyldt, hehe .. det er sandt mht. opdragning, jeg er selv ligeglad og køber somrealt ikke andet en problem heste, de skal jo alle have en chance : ) ..
    tros manges forventninger var Funny ufattelig slem, han var så slem at han har haft 3 ejere (evt flere) fra fødsel og frem til han blev 12 måneder hvor jeg købte ham .. alle 3 ejere jeg kender til ville aflive ham, af diverse adfærds grunde, han gik enda på " hingste " fold fra alderen af 4-6 måneder og frem til jeg købte ham : S ..

    det har tilgændgel også taget mig en masse arbejde og en del pengene før jeg havde den hingst jeg har idag : ( men jeg vil ærligt sige det var det hele værd ..


  • #12   9. feb 2009 Connie, præcis .. dette lægger jeg meget vægt ..

  • #13   9. feb 2009 Connie, hehe : )

  • #14   9. feb 2009 bailey, har jeg nævnt noget som helst vedr følelser ? jeg sætter aldrig følelser ind i et salg . som der står i mine kommentare er jeg ikke ved akut salg og derved må folk jo komme og se den eller lade hver det gøre mig skam intet på det grundlag, om jeg har ham 5 år endnu eller ej lider jeg skam ikke da det ikke er pengene der kniber i den sammenhæng ..

    jeg kender udemærket til hans stamtavle Osv og snakker selv dagligt med avler da jeg får en del af hans heste ud : ) jeg kender selv både laval og cindy personligt og ved godt hvad laval kan prestere ..

    mht. til halen trak dette meget ned i helheden, og derved kunne han ikke kåres, eftersom halen vokser ud igen ville det vlære dybt uretfærdigt at kalde det en skø´nheds fejl og snarrer en midlertidig skønheds fejl ..

    undskyld hvis jeg lyder vred mht. skrift, eftersom jeg absolut ikke er dette, blot frustreret eftersom min hund lige har " Ædt " mit lagen : S


  • #16   9. feb 2009 Bailey, eftersom jeg ikke selv fremstilte ham til kårigen, kan jeg ikke vidre kommentere i den sag og personligt siger det mig ikke det store eftersom han er vvalak nu og herved ikke kan gen kåres ..


    Gitte, Tak : )


  • #18   9. feb 2009 Bailey, * griner * tja hvis folk ønsker at gøre det må de sørme selv om det : p da det ihvertfald ikke bliver gjort mens han står her hso mig : ) ..
    jeg vil selv sige jeg ikke har mærket særlig meget til " Krisen " mht. salg af noget som helst men jeg er vel bare heldig : )


  • #19   10. feb 2009 bailey,jeg da på ingen måde angrebet dig ?

    jeanette : han skal ikke sælges endnu, men bliver sat til salg når han er " stævne klar ", om han så bliver solgt eller ej øre skam intet, så har jeg blot fornøjelsen af at have ham længere ..<'3


Kommentér på:
Hvad er en fair pris ? Hjælp - Please

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce