{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

Midnight Sun dx {{forumTopicSubject}}

Jah jeg fandt lige inde på Stephenie Meyers hjemmeside en tekst som hun har skrevet om Midnight Sun dx Altså hvad der er sket med den o.s.v. dx Det var på engelsk, men oversat på google translate så det er ikke helt rigtigt oversat xD

Som nogle af jer har måske hørt, min delvise udkast Midnight Sun var ulovligt er lagt ud på internettet og er siden blevet virally distribueret uden mit kendskab eller tilladelse eller viden eller tilladelse fra min udgiverkonto.

Jeg har en god fornemmelse af, hvordan lække skete, da der var meget få eksemplarer af midnatssolen at venstre min besiddelse og hver var enestående. På grund af lidt ændringer, jeg har foretaget til manuskriptet på forskellige tidspunkter, kan jeg fortælle, hvornår hver enkelt forladt min besiddelse og til hvem det blev givet. Manuskriptet, der var ulovligt distribueret på internettet blev givet til betroede personer for et godt formål. Jeg har ingen kommentarer ud over, da jeg mener, at der ikke var nogen ond hensigt med den oprindelige fordeling.

Jeg ønsker ikke mine læsere til at opleve midnatssolen, før det var afsluttet, redigeret og offentliggjort. Jeg synes, det er vigtigt for alle at forstå, at hvad der skete var en enorm krænkelse af mine rettigheder som forfatter, for ikke at nævne mig som menneske. Som forfatter af Twilight Saga, jeg kontrollere ophavsret og det er op til ejeren af ophavsretten til at beslutte, hvornår de bøger skal være offentlige, og det er den samme for musikere og filmskabere. Bare fordi man køber en bog eller film eller en sang, eller får et download fra internettet, betyder ikke, at de ejer retten til at kopiere og distribuere den. Desværre, med Internettet, er det let for folk at indhente og dele punkter, som ikke lovligt tilhører dem. Uanset hvor dette er gjort, er det stadig uærlig. Dette har været en meget forstyrre oplevelse for mig, men jeg håber, det vil i det mindste efterlade mine fans med en bedre forståelse af ophavsret og betydningen af kunstnerisk kontrol.

Så hvor kommer denne orlov Midnight søndag? Min første følelse var, at der ikke var nogen måde for at fortsætte. Skrivning er ikke ligesom matematik; i matematik, to plus to altid er lig med fire uanset hvad dit humør er. Med skriftligt, den måde du føler ændringer alt. Hvis jeg prøvet at skrive midnatssolen nu, i mit nuværende ramme i sindet, James sandsynligvis ville vinde, og alle de Cullens ville dø, hvilket ikke passer alt for godt med den oprindelige historie. Under alle omstændigheder føler jeg mig også trist over, hvad der er sket til at fortsætte arbejdet med Midnight Sun, og det er i venteposition på ubestemt tid.

Jeg vil hellere mine fans ikke læse denne version af midnatssolen. Det var kun en ufuldstændig udkast; skriveprocessen er rodet og mangelfuld og fuld af fejl. Men hvordan vil jeg kommentere denne krænkelse uden at drive flere personer til at se sig om ulovlig udstationering? Det har taget mig et stykke tid at beslutte, hvordan og hvis jeg kunne svare. Men for at afslutte den forvirring, har jeg besluttet at gøre udkastet til rådighed her (i slutningen af dette indlæg). Denne måde, mine læsere behøver ikke at føle, at de er nødt til at gøre et offer til at blive ærlige. Jeg håber, at dette fragment giver dig yderligere indblik i Edward's hoved og tilføjer en ny dimension til Twilight historie. Det er, hvad der inspirerede mig til at skrive det i første omgang.

Jeg ønsker at tage et øjeblik, og takke de fantastiske fans, der har været så støttende for mig i løbet af de seneste tre år. Jeg kan ikke begynde at fortælle dig, hvor meget hver enkelt af jer betyder for mig. Jeg håber blot, denne note vil stoppe al den forvirring og online spekulation således at Twilight univers kan igen blive den lykkelige undslippe det plejede at være. Efter denne utrolig travlt år, jeg nu fokusere på bruger mere tid med min familie og arbejde på nogle andre skriftligt projekter.

Så vidt som jeg har forstået så skrev hun på Midnight Sun også var der nogle der "stjal" det og satte det på internettet. Nu vil hun holde en pause og vil helst ikke have at folk læser det på internettet da det er fuld af fejl :3

Men ved ikke om hun vil skrive den færdig og lave den til en bog dx men håber MEGET at hun vil smiley

Hjemmesiden: http://www.stepheniemeyer.com


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Midnight Sun dx
Kommentér på:
Midnight Sun dx

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce