{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  handels undersøgelse
  • #1   9. mar 2009 Øhh på hvad ?!

  • #2   9. mar 2009 Man plejer tit at sige, at køber betaler hvis der intet er i vejen, og sælger betaler hvis der er noget i vejen. Men det er jo en frynsegode for køber, så det burde nok være køber der betaler, hvis sælger ikke vil ovenstående.
    Prisen svingeer fra dyrlæge til dyrlæge, og det kommer an på om der osse skal lave røngten


  • #3   9. mar 2009 overskriften(:

    "handels undersøgelse (:"


  • #4   10. mar 2009 Jeg ville lave en aftale med sælgeren om hvem der betaler, om at hvis der er noget galt med hesten så betaler de, og hvis ikke så betaler du smiley

  • #5   10. mar 2009 det er forskelligt hvor meget det koster, det kommer an på hvilken dyrlæge der gør det, og så kommer det an på hvor omfattende undersøgelsen skal være.

    med hensyn til hvem der betaler, kan jeg overhovedet ikke se hvorfor sælger skal bruge penge på det?
    det er køber der selv vælger at hesten skal handelsundersøges (det er selvfølgelig noget man skal gøre for at forsikre sig at hesten er i orden) men det er stadig noget som er købers job at foretage, og kan ikke se hvorfor det skal gå ud over sælger at der er en fejl på hesten.

    nu skal jeg købe f.eks. måske købe en 11-årig hest, som ejeren selv har avlet. dvs at denne hest ikke har været handelsundersøgt og ejer derfor ikke kender til om den kan gennemgå en bøjeprøve uden anmærkninger.
    som køber vælger jeg at få den handelsundersøgt for at forsikre mig at der ikke er noget i vejen med benene på hesten, er der det vælger jeg bare ikke at købe hesten, MEN det er stadig mig der valgte at få den undersøgt, og derfor skal jeg betale for undersøgelsen uanset udfald!!!


  • #6   10. mar 2009 okay tak (:

Kommentér på:
handels undersøgelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce