{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Plaket omkring bidløs ridning {{forumTopicSubject}}

TteamTullamore<ReleaseEve Har forslået at lave en plakat, men måske reklame for bidløs ridning.

Hvilket var en fed idee.

Men der skal jo findes en eller nogle der vil betale for at denne bliver trykt?

Sponsore? Eller bare nogle der ønsker at støtte os?


Har i nogle ideer?



Desvære forstår jeg ikke debattens udvikling på et andet bidløst forum (jeg misforstod hensigten og undskyldte pænt + tilbød samarbejde)


Jeg rider, som mange af jer nok allerede ved, både med bid og uden (cordeo).

Jeg har dog indtil videre ikke forstået at dette var et problem, det sætter ihvertfald ikke grænser for mig og hvad jeg ønsker at yde for at få stablet et bidløst forum på benene.

Desværre har jeg gennem min tid på HG erfaret at HG til tider bliver meget barnligt og folk bliver meget angrebet personligt.
Dette er rigtig ærgeligt, og derfor vil jeg overveje, om denne gruppe bør eksistere, eller om vi skal snakke og diskutere på heste-nettet, hvor tonen ofte er den del pænere?

Eller skal vi lave en hjemmeside, men et debat forum, så dette bliver adskildt af HG?


Jeg er da ked af hvis i sidder flere derude og bander over at jeg ikke KUN rider bidløst, men jeg håber at vi alle er i stand til at acceptere hinanden og vores holdninger.

For mig er det absolut ikke mishandling at ride med bid, men at bruge biddet som magt ( dette ses desværre alt for meget).

Jeg er meget forsigtig når jeg rider med bid og bruger meget tid på korrekt indlæring, så biddet mere eller mindre fungere som pynt.

Dette gør jeg ikke fordi jeg vil drille jer eller håne bid løse, men fordi jeg ønsker at vise at en rytter der rider efter hestens præmisser, kan have en glad, tillidsfuld ig harmonisk hest, men bid i munden.

Var jeg for radikal ig KUN ville ride uden bid og afskuede alle bid folk, ja så havde vi aldrig fået lov at komme under DRF.

Vi bør acceptere hinanden og vise respekt, uanset hvad vi mener eller ej.


Den nemmeste vej ind til andres forståelse er forståelsen for deres valg, det er bla. derfor denne gruppe er åben for alle - også bid ryttere.

Jeg syntes det er vigtigt at det bidløse forbund er for ALLE, også dem som måske har svært ved at vælge eller ikke helt tør at stå frem. Eller bare dem der ønsker begge dele.


Jeg håber ikke jeg er den eneste der mener dette?
Er det det, ja så er der nok ikke nogen fremtid for et bidløst rideforbund.

V. Hilsen Anne Forsberg Bøjsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plaket omkring bidløs ridning
Kommentér på:
Plaket omkring bidløs ridning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce