{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

NU sker der endelig noget ! {{forumTopicSubject}}

- for os bidløse !!!
eg skal, på grund af at jeg at jeg er biovidenskabelig elev på sciencegymnasium ( ekstra videnskabeligt i naturfag - gymnasie), Studere ( af egen fri vilje) næsten et år frem OM BIDLØS RIDNING!!! smiley nej hvor jeg glæder mig !!! der skal tages blodprøver, blod analyser ses på patologiske og fysiologiske ændringer i bidheste fremfor bidløse, og bevise ved denne forskning mit arbejde med en uddannet forsker i heste anatomi at bidløs er bedst gennem en synopse.

jeg kan yderliggere vinde 25.000 kr til at videreføre min forskning ! JUHU !!! smiley ALT mit arbejde gennem dette forløb er betalt at danmark ! jeg skal bare studere og lære. EIJ HVOR ER DET FANTASTISK !!!:D glæder mig så meget !

jeg er på seminar lige nu og skal videreføre mit emne i morgen, det bliver alletiders ! det er 170 ( fra hele landet) konkurrenter mod mig. der bliver udtaget 12 elever der får en vinder plads ! ret gode chancer. Helt fantastisk !

jeg skal studere anatomi og patologi på x-tra højt niveau om hesten ! IHHHHH jeg kan næsten ikke vente med at møde min forsker ! jeg kan vælge frit hvem jeg vil have, så er der nogen der kender nogen?

det bliver så godt ! AL min forskning kan komme med i den bidløse bog vi laver herinde !! smiley eij det bliver sku godt ! jeg glæder mig til at lave den sammen med alle jer herinde der er tilmeldt !

- lige et glædes indlæg ! håber i er ligeså glade for det som mig smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU sker der endelig noget !
Kommentér på:
NU sker der endelig noget !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce