{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Derfor passer Fiona og jeg sammen {{forumTopicSubject}}

Ahh.. menig Preston melder sig endnu engang under fanerne med nyt fra 'stald DE LUXE' og rapport om nyt til tropperne...
Ja, lyset gik op for mig i dag. Jeg har fundet ud af, hvad mit og Fionas store fælles-træk er... Ja, jeg er jo uddannet designer og arbejder med grafisk design på ganske højt plan. Og i dag gik det så op for mig, at Fiona også er designer. Hun er i fuld gang med at designe og kreere sit helt eget Rya-tæppe i en moderigtig Tinker-hvid/sort. Jeg er dybt fascineret over det talent hun udviser i så tidlig en alder. Og hendes iver efter at få værket gjort færdigt er slående. Hver dag, når hun spiser, vokser kreationen med storm-skridt og hun er efterhånden ved at ha' anlagt adskillige kvadratmeter af smuk og blød vaske ægte designer-tæppe for fødderne af mig. Imponerende! Jeg overvejer at tilmelde min designer-hest til Tinkerlent 2009...
OK... Jeg prøver at vende de uendelige mængder af hår til noget positivt. DAMN hvor hun fælder! Hvad bruger I for at komme potentielt Ryatæppe til livs? Jeg kan slet ikke strigle nok af med hverken kadesk eller gummi-gnubber... hvad bruger I?
Tinker Triller fra Pauline og Fiddibussen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derfor passer Fiona og jeg sammen
  • #1   1. apr 2009 Man kan få en strigle i metal - den er bestemt uundværlig synes jeg:

    (link fjernet)

    Dejligt at vinterpelsen er ved at blive skiftet ud - det er altid spændende at se dem rigtigt under den tykke pels.

    Hilsen Lise


  • #2   1. apr 2009 jeg bruger også "jernstriglen" nu til tinkerene men den blev også brugt flittigt til min daværende shetlandspony.. den er guld værd...