{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

min unghest {{forumTopicSubject}}

hej allesammen smiley jeg har en unghest , peter, som jeg skal have redet ordentligt til. Han er stadig fjollet( pga. sin barndom som vildhest) såå derfor har han nogle mærkelig ting han mener han skal.

altså for det første er han en gudelig hest at have i hænderne han stopper når du stopper, han over haler dig aldrig og følger med dig overalt. altid styrbar altid sød.
men når men sidder på ham er det en helt anden historie, han er nok en af de heste man ville kalde svært ridbar. Ingen andre end mig kan styre ham. hvis min kæreste sætter sig op på ham stikker han af med ham, dvs. bare stiver sig og sætter tempoet op når han bliver bedt om noget XD griner at se på. han er total spirit agtig bare uden bukspring osv.

nå. men jeg skal jo have ham redet til. jeg har før redet friesere, isheste, sportsponyer til uden problemer. jeg rider og træner galopheste uden brug af biddet.

men ... jeg aner INTET om horsemanship.. har aldrig læst en bog om det. kun set lidt af en video jeg blev nød til at slukke for fordi hun slog hesten og var grim i hovedet O.O !

nå men altså... han er slet ikke god til longering. han er jo koldblod sååå piske siger ham ingenting. også dem med plastickposer på det er han helt ligeglad med. men hvis man løber ved siden af ham kan du trave, galopere skridte i dit tempo og stoppe præcis samtidigt.

SÅ ! her er det store spørgsmål:
hvilke lege skal jeg bruge har i nogle gode ideer? altså med horsemanship ting både fra ryggen og jorden ? tillidsøvelser osv? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min unghest
Kommentér på:
min unghest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce