{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

ændret adfærd {{forumTopicSubject}}

Min lille hypper, Kananka er blevet en smule anderledes siden jeg har været på studierejse, i ca 2 uger.

Når vi rider jamen så tåger han rundt, lytter ikk rigtig når jeg laver halve parader eller noget som helst.
Altså vi rider remonte og plejer at være totalt uafhængige af tøjlerne! plejer at kunne parere ham med sædet? :s
Og intet er ændret siden jeg tog afsted. Samme foder, fold, løsspringning!? det eneste der har ændret sig er at han fik en lege kammerat ude på folden, en 3 års med uendelig meget legelyst.

Men altså han er ikk helt med fra jorden af, dvs.. plejer at lege med ham hvor vi tonser lidt rundt i trav og galop.
Men skridtarbejdet er da blevet bedre. han er bedre til at stoppe når jeg stopper. forpartveningerne er han fin nok til, versaderne er han blevet helt vildt god til, og så er han blevet bedre til at blive longeret, dog ikke uden tov, der løber han bare væk og han plejer altså at blive hos mig? :s

Når jeg sadler ham op så kan han ikke stå stille, så står han og stresser sig selv? han plejer at stå mussestille og vente til jeg ber ham om noget. ´Han nyder heller ikke at blive striglet, i hvertfald ikke så meget? han plejer at stå og hænge til sidst fordi det er så dejligt, nu så går han i vandspiltovet, fra side til side konstant?

jeg kan bare slet ikke forstå hvad der er sket? alt er jo som det plejer at være? :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ændret adfærd
Kommentér på:
ændret adfærd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce