{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
183 visninger | Oprettet:

I tvivl mht. min hest. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Da jeg har brug for at høre nogen andres mening, bliver jeg nød til at spørge herinde. Det er sådan at jeg har haft min pony i ca 8 år, og virkelig virkelig elsker den hest. Problemet er bare at interessen og tiden mangler lidt, og har gjort et godt stykke tid. Jeg elsker at være nede hos hende og elsker at ride hende. Ville ikke ride, hvis jeg ikke havde hende. Men da jeg rider ca. 2-3 gange om måneden, synes jeg det begynder at være spild af penge ,og synd for hende (selvom hun også bliver redet og passet af min mor). Grunden er også at der hverken er ridehus eller nogen jeg snakker med. Så rider altid alene. Men ja, overvejer lidt om jeg burde sælge hende? Jeg bliver bare vildt ked af det når jeg tænker på det, men jeg føler bare heller ikke det fair overfor mine forældre der betaler for min hest, at jeg aldrig rider hende. Jeg føler bare at det slet ikke ville være det samme uden hende. Jeg ved at jeg ville fortryde det. Ved sku ikke helt hvad jeg skal gøre her? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I tvivl mht. min hest.
  • #1   22. apr 2009 Karina *Stald Øxenhaverne * - Altså som sagt så stopper jeg helt med ridningen , hvis jeg sælger min hest, da det er den eneste jeg gider bruge tid på smiley Ja det har jeg nemlig overvejet . Men enten så er det for dyrt , for langt væk og ellers skal man selv muge ud . Så det er bare super :s

    Kristina M. O
    Der ingen steder tæt på , hvor der er muligt at flytte hen . Og de steder jeg kender er der ikke rigtig nogen på min alder smiley Det ville nok give mig interessen lidt tilbage hvis der også var noget socialt inde i det .. Og har haft parter . En hel del - Ingen der var noget værd egentlig , desværre . Så har lidt mistet håber om at få en part jeg er glad for . :s


Kommentér på:
I tvivl mht. min hest.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce