{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Rob taler ud {{forumTopicSubject}}

Rob taler ud
Twilight stjernen Robert Pattinson har udtalt, at han valgte at blive skuespiller på grund af pigerne.

Robert fortæller om sin start på skuespiller karrieren, der startede med amatør produktioner på Barnes Theatre Company: ”min far så en masse flotte piger, der gik til det. Han sagde, hey Rob, det der skal du bare med til. Det er grunden til at jeg stadig er skuespiller nu.”

Der går mange rygter lige nu om hvem Rob dater og hvem han ikke dater. De nyeste rygter siger, at han er blevet set holde i hånd med sin medstjerne Kristen Stewart. ”Hver eneste person medierne linker mig til romantisk set…jeg kender alligevel ikke rigtig nogen, så det gør mig ikke rigtig noget. Rygterne om Kristen og jeg, jeg forstår slet ikke hvor de kommer fra,” siger Pattinson. Dette betyder altså, at han stadig er ledig.

Han siger dog også, at han er begyndt at tage lidt afstand fra pigerne. ”Det er en mærkelig oplevelse. Man begynder jo at blive lidt paranoid omkring ting. Man ser sig over skulderen når man går ned ad gaden, hvis nu man bliver overfaldet af en gruppe piger. Der er så mange der har set Twilight eller hørt om den, så man kan faktisk ikke sidde nogen steder uden at der er nogen der genkender en,” siger Rob.



Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Rob taler ud

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce