{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Ny i gruppen {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ny i denne gruppe. På fredag kommer min sorte skønhed hjem og jeg glæder mig allerede meget. Jeg har haft frieser tidligere for ca. 6 år siden og han var med stamtavle. Denne hoppe jeg nu skal have er med rødt hestepas fra Holland ingen stamtavle, der er navn på opdrætter i passet men der står ingen forældre syr i den. Mit spørgsmål er så kan jeg deltage i nogle ting i foreningen for friesere?
Hun er chippet i Holland.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny i gruppen
  • #1   11. maj 2009 Hejsa Maja..

    I de lokale foreninger er det op til den enkelte forening at tage stilling til det, men under DFF's hat tvivler jeg desværre på, at du kan deltage i ret meget uden stamtavlen..

    Men tillykke..


  • #2   11. maj 2009 Tak for svar. Ved du om der er noget at gøre i min situation? Har en veninde som skal til Holland og ordne nogle papir og vi snakkede om det måske kunne være forsøget værd at tage hendes pas med der ned og følge op på det, så jeg evt kunne få afvide hvem forælderne er. Mine naboer er Hollændere så de vil kigge passet igennem når jeg modtager det så jeg kan få oversat det hele.

  • #3   11. maj 2009 Det er nok vanskeligt, men måske forsøget værd.. Men du kan godt blive rodet ud i noget DNA og lignende..

  • #4   11. maj 2009 opdrætterens navn står i passet, men ved ikke om det er frækt at ringe til ham. Ved godt at jeg bare kunne have købt med tavle men fik et bud jeg ikke kunne takke nej til. Jeg ønsker kun at kunne deltage i stævner og andre ting i foreningen.

Kommentér på:
Ny i gruppen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce