{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Så kører bussen - Fiddibussen! {{forumTopicSubject}}

...Ej, jeg bliver simpelthen nød til at dele det her med jer...
I går var min træner her og undervise. Jeg har jo en del problemer med at få Fiona til at respektere at hun skal holde afstand og kæmper meget med at hun tromler mig ned - og andre også. Så, jeg er i HÅRD TRÆNING og det er Fiddi også. I går skulle vi så træne bak og vig for tryk - eller træne videre rettere sagt... Jeg kæmpede virkelig med at få hende til at holde afstand, men problemet er lidt, at hun simpelthen så gerne vil nusse, så når man prøver at bakke hende, så mosler hun bare frem... Vi blev enige om (nej, jeg blev beordret, men jeg vil så gerne have det til at lyde som om at jeg har lidt medbestemmelse) at presse citronen, og træne afstand både til mig, men så sandelig også på folden samtidig, så vi gik op ad vejen - hvilket har været en kæmpe udfordring ind til for nylig... Små skridt gik vi. Hver gang hun tromlede eller vadede forbi eller ind i mig, blev hun bedt om at bakke. Hun var godt træt af det. Det der bakkeri er simpelthen noget fanden har skabt på en dag hvor han havde fået en parkeringsbøde eller en orm i guleroden, mente Fiona!

Vi stod så, for enden af den ene længe, og havde liiiiiiidt af en kamp om hvem der skulle flytte med hvem på afstand. ENDELIG gav det stædige asen sig, og begyndte at bakke PERFEKT bare jeg flyttede vægten en smule frem. Jeg tænkte 'så, nu er det endelig slut med alt det flytteri - NU har hun lært det'!! (det skal altså lige siges, at det har været ret hårdt arbejde og at jeg har været MEGET under riven fra mine trænere for at vi skulle få styr på det tromleri) JUHUUUU... Hun BAKKER! Lykke lykke lykke... Jo jo, i kan ikke engang forestille jer, hvor fåret både min træner og jeg så ud, da Fiona blev færdig med at bakke og ramte væggen/enden af den ene længe. For, det der med at lystre, var bare et skalkeskjul for at nå det egentlige mål... DEN DER DEJLIGE VÆG SOM MAN KAN KØRE SIN STORE FEDE RØV FREM OG TILBAGE OVER... Jo jo.. sådan kan en et-års plag tage røven på selv de garvede smiley
Ikke mere træning den dag. Vi var kvæstede af grin!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kører bussen - Fiddibussen!
Kommentér på:
Så kører bussen - Fiddibussen!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce