{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Stort indlæg :Twilight!! {{forumTopicSubject}}


Twilight instruktør undskylder

David Slade, der skal være instruktør på Eclipse, den tredje film i Twilight serien, har kommet med en undskyldning overfor de mange Twilight fans. Sidste november udtalte han sig nemlig meget grimt om Twilight filmen, selvom han slet ikke havde set den endnu.

I et interview hvor han blev spurgt om han skulle se filmen, svarede han følgende: ”Twilight fuld? Nej jeg ville ikke engang se den fuld. Twilight på syre? Nej jeg ville heller ikke se den selvom jeg var på syre. Twilight med en pistol mod tindingen? Bare skyd mig i stedet for.” I en e-mail til Twilight Lexicon har han nu skrevet følgende: “Da jeg kom med disse udtalelser, havde jeg hverken set filmen eller læst bøgerne. Jeg lavede reklame for en kortfilms komedie...og hver pop kultur subjekt blev set som et muligt mål for at lave grin med. Jeg opførte mig dumt, og jeg sætter stor pris på den rige historiefortælling og de smukke ærlige karakterer som Stephenie Meyer har skabt. Jeg vil forsikre alle involverede om, at jeg vil gøre alt jeg overhovedet kan for at lave den bedst mulige film, og at jeg rent faktisk er klar over magten de originale bøger har som vi skal lave filmene efter.”
Eclipse er sat til at komme i biograferne i sommeren 2010, mens den anden film i serien, New Moon, skal i biograferne til november hvis alt går efter planen.


Twilight 4 en realitet

Robert Pattinson, der spiller rollen som Edward Cullen i Twilight, har afsløret at han har sagt ja til at være med i den fjerde Twilight film, Breaking Dawn. Han siger dog, at han ikke er klar over hvornår indspilningerne til den skal starte.

Summit Entertainment har tidligere afvist at den fjerde film har fået grønt lys, og filmmanuskript forfatteren Melissa Rosenberg har udtalt, at hun kun var på tankestadiet endnu. Men nu er det atså sikkert, at den fjerde film også kommer på det store lærred. Den anden film i serien, New Moon, får premiere denne november, mens den tredje film, Eclipse, er blevet sat til en premiere i sommeren 2010.

Twilight filmmanuskript fundet

En kvinde har fundet manuskriptet til efterfølgeren til storfilmen Twilight. Udenfor St. Louis hotel fandt Casey Ray filmmanuskriptet til New Moon og også til en ukendt film kaldet Memoirs. Casey overvejede at sælge manuskriptet til et blad, men besluttede sig for at levere det tilbage til filmstudiet.

”Min klient ville ikke have nogen findeløn. Hun har været mere interesseret i at beholde manuskriptet som et samlerobjekt, end hun har været i at sælge det,” fortæller Caseys advokat. Siden da er Casey blevet inviteret til premiere på begge filmene af Summit Entertainment, der står bag Twilight filmene. Dette vil bevise manuskripternes ægthed.

MTV Movie Awards nominerede

Twilight skal snart kæmpe om prisen for Bedste Film i dette års MTV Movie Awards. Twilight skal d. 31. maj kæmpe om prisen for Bedste Film ved dette års MTV Movie Awards, der finder sted på Gibson Amphitheatre i Universal City i Californien. Vanessa Hudgens og Cameron Diaz er at finde blandt dette års uddelere. Vanessa er selv blevet nomineret for Bedste Kvindelige Nykommer for sin rolle i High School Musical filmene.

Andre uddelere ved begivenheden vil være Denzel Washington, Leighton Meester fra Gossip Girl, Jonah Hill, Ryan Reynolds, Will Ferrell og Lil’ Wayne. Eminem står på til at skulle optræde. Det er Twilight og Slumdog Millionaire der fører når det kommer til antal nomineringer. Twilight er blevet nomineret hele 7 gange, mens Slumdog Millionaire er blevet nomineret 6 gange.

Her er listen over de nominerede:

Bedste Film
The Dark Knight
High School Musical 3: Senior Year
Iron Man
Slumdog Millionaire
Twilght

Bedste Kvindelige Skuespiller
Angelina Jolie - Wanted
Anne Hathaway - Bride Wars
Kate Winslet - The Reader
Kristen Stewart - Twilight
Taraji P. Henson - The Curious Case of Benjamin Button

Bedste Mandlige Skuespiller
Christian Bale - The Dark Knight
Robert Downey Jr. - Iron Man
Shia LaBeouf - Eagle Eye
Vin Diesel - Fast & Furious
Zac Efron - High School Musical 3: Senior Year

Bedste Skurk
Derek Mears - Friday The 13th
Dwayne Johnson - Get Smart
Heath Ledger - The Dark Knight
Johnathon Schaech - Prom Night
Luke Goss - Hellboy II: The Golden Army

Bedste Komiske Optræden
Amy Poehler - Baby Mama
Anna Faris - The House Bunny
James Franco - Pineapple Express
Jim Carrey - Yes Man
Steve Carell - Get Smart

Bedste Slagsmål
Anne Hathaway vs. Kate Hudson - Bride Wars
Christian Bale vs. Heath Ledger - The Dark Knight
Robert Pattinson vs. Cam Gigandet - Twilight
Ron Perlman vs. Luke Goss - Hellboy II: The Golden Army
Seth Rogen and James Franco vs. Danny McBride - Pineapple
Express

Bedste Kys
Angelina Jolie and James McAvoy - Wanted
Freida Pinto and Dev Patel - Slumdog Millionaire
James Franco and Sean Penn - Milk
Kristen Stewart and Robert Pattinson - Twilight
Paul Rudd and Thomas Lennon - I Love You, Man
Vanessa Hudgens and Zac Efron - High School Musical 3: Senior Year

Bedste Kvindelige Nykommer
Amanda Seyfried - Mamma Mia!
Ashley Tisdale - High School Musical 3: Senior Year
Freida Pinto - Slumdog Millionaire
Kat Dennings - Nick and Norah's Infinite Playlist
Miley Cyrus - Hannah Montana: The Movie
Vanessa Hudgens - High School Musical 3: Senior Year

Bedste Mandlige Nykommer
Ben Barnes - The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
Bobb'e J. Thompson - Role Models
Dev Patel - Slumdog Millionaire
Robert Pattinson - Twilight
Taylor Lautner - Twilight

Bedste WTF(*what the fuck) Øjeblik
Peeing In The Sink - Amy Poehler in Baby Mama
Curved Bullet Kill - Angelina Jolie in Wanted
Jumping In The Poop Shed - Ayush Mahesh Khedekar in Slumdog Millionaire
Tasting Decapitated Head - Ben Stiller in Tropic Thunder
Naked Break Up - Jason Segel and Kristen Bell in Forgetting Sarah Marshall

Bedste Sang Fra En film
A.R. Raham 'Jai Ho' - Slumdog Millionaire
Bruce Springsteen 'The Wrestler' - The Wrestler
Miley Cyrus 'The Climb' - Hannah Montana: The Movie
Paramore 'Decode' - Twilight



Here we go people lidt at læse (;








Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Stort indlæg :Twilight!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce